ضرورت برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مقابله با مواد مخدر ماموریتی فرابخشی و چندوجهی است و باید تمامی دستگاه‌های مرتبط به وظایف خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدار، گفت: مقابله با مواد مخدر تنها راه ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه است و باید در این رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کنند.
حبیبی اظهار کرد: همچنین در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید آحاد جامعه نقش‌آفرین و دغدغه مند باشند.
او با بیان اینکه پدیده مواد مخدر و اعتیاد از جمله مشکلات جامعه است، افزود: پیشگیری از اعتیاد، بسیار مهم است و هر چقدر در این حوزه، وقت و انرژی صرف شود، حوزه‌های دیگر مبارزه با مواد مخدر نیز تحت تاثیر قرار می گیرند.
 او خاطر نشان کرد: هم اکنون بخش اعظمی از زندانیان، معتادان و سارقان هستند و اگر بتوانیم این دو جرم را در استان کاهش دهیم زندان‌های قزوین به شدت خلوت می‌شوند.
این مقام مسئول با تاکید بر جمع آوری کشت شاهدانه و گراس در سطح استان، تاکیدکرد: ادارات جهادکشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اگر توجه بیشتری به این موضوع داشتند امروز وضعیت استان از نظر کشت این مواد به شکلی دیگر بود.  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان باید پاسخگوی هر گونه کشت غیر مجاز در مرغداری‌ها و دامداری‌های قزوین باشد و اگر این کشت در مناطق حفاظت شده انجام شود باید مدیرکل محیط زیست و اگر کشت غیر مجاز شاهدانه در مناطق ملی انجام شود باید مدیرکل منابع طبیعی استان پاسخگو باشند.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه،  افزود: اقدامات اولیه برای واگذاری زمین جهت احداث کمپ ماده ۱۶ انجام شده و با کمک اداره کل مسکن و شهرسازی مکان یابی مناسب در این زمینه صورت می گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =