دوست ملانیا دلیل ازدواج او با ترامپ را فاش کرد/عکس

بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ طی اظهاراتی گفته است که ازدواج بانوی اول آمریکا با دونالد ترامپ صرفا یک "معامله" بوده است

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از دیلی میل، استفانی وینستون وولکاف که به عنوان بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ مطرح شده در مصاحبه با بی.بی.سی عنوان کرد: من قطعا معتقدم این یک ازدواج معامله‌ای بوده است. دونالد در آن یک همراه جذاب به دست آورد.

وولکاف خاطر نشان کرد: ملانیا دو دهه پرتلاطم داشته است. او یک مدل جوان بود که موفقیتی نداشت. او با دونالد ملاقات کرد، با او ازدواج کرد، شهروند آمریکا شد، آنها صاحب یک پسر شدند و ۱۰ سال بعد نیز حالا او بانوی اول ایالات متحده آمریکاست.

وی افزود: کاملا معتقدم آن یک لحظه جادویی بود و همچنین معتقدم که یک لحظه ساخته‌شده برای تلویزیون بود.

دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در ژانویه ۲۰۰۵ در پام بیچ فلوریدا طی مراسمی در مارالاگو ازدواج کردند. این سومین ازدواج رئیس جمهوری آمریکا بود و آنها صاحب یک پسر به نام بارون شدند.

وولکاف در ادامه این مصاحبه به حضور ملانیا روی جلد مجله ووگ در ماه فوریه ۲۰۰۵ با لباس عروس به عنوان اتفاقی بزرگ برای این مدل سابق اشاره کرده و گفت: این جلد مجله ووگ به ملانیا مشروعیت بخشید و به ترامپ هم مشروعیت داد.

وولکاف اخیرا مصاحبه‌هایی را به جهت تبلیغ کتاب جدیدش تحت عنوان "ملانیا و من" انجام می‌دهد.

ملانیا به این دوست سابق خود حمله کرده و ادعاهای او را در توئیتی بدون ذکر نام مستقیمش "اراجیف هذیان‌گونه و بدخواهانه" توصیف کرد.

وولکاف که زمانی در تیم ویژه مراسم آغاز ریاست جمهوری ترامپ بعد از انتخابات ۲۰۱۶ کار کرده و در اولین روزهای دولت او نیز یک مشاور بدون حقوق در بال شرقی کاخ سفید بود، جزئیاتی را درباره روابط پرتنش میان ملانیا ترامپ و ایوانکا ترامپ مطرح کرده است.

او همچنین فاش کرد که ملانیا از یک حساب ایمیل شخصی برای امور رسمی استفاده کرده است؛ عملی که قبلا دونالد ترامپ به خاطر انجامش از سوی هیلاری کلینتون همواره از آن انتقاد می‌کند.

وولکاف به واشنگتن پست اظهار کرد: ملانیا و من هر دویمان از ایمیل‌های کاخ سفید استفاده نکردیم.

وولکاف همچنین به ضبط کردن مکالماتش با ملانیا اذعان کرده اما از این کارش دفاع کرده و آن را در راستای محافظت از خودش خوانده است. او به واشنگتن پست تصریح کرد، در فوریه ۲۰۱۸ شروع به ضبط مکالماتش با ملانیا تا زمانی که آنها دست از صحبت کردن و ارتباط پیامکی با یکدیگر در اول ژانویه ۲۰۱۹ برداشتند، کرده است.

او عنوان کرد، روز بعد از آنکه کاخ سفید به قراردادش پایان داده از ترس اینکه بعد از تحقیق درباره هزینه‌های مراسم شروع ریاست جمهوری ترامپ تبدیل به "سپر بلا" شود تصمیم به انجام این کار گرفت.

وولکاف در کتابش ادعا می‌کند، این بانوی اول آمریکا صحبت‌هایی را علیه میشل اوباما و عملکردش در زمان ریاست جمهوری شوهرش باراک اوباما مطرح کرده است. آن طور که گزارش شده، ملانیا گفته است: "آیا میشل اوباما واقعا به مرز رفته است؟ او هرگز این کار را نکرد. عکس‌های آن را به من نشان بده!"

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RO ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    56 9
    قشنگ حسادت نسبت به دوستش درحرفاش موج میزنه
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      6 0
      واقعا
  • حسن IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    18 1
    نزدیک انتخابات امریکا دشمنان ترامپ با چاپ کتابهایی علیه ترامپ با تیراژهای میلیونی دارن پول خوبی به جیب میزنن رییس جمهور هم با اون قدرتش کاری نمیتونه بکنه اونوقت توی ایران به شخص ده هزارم مملکت نمیتونی بگی بالای چشمت ابرو هست
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    8 0
    ماشالله مثل خاله اقدس خبر پخش میکنید خخخ
  • امیر IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    3 13
    اینم از مدینه فاضله غرب این دقیقاً داره نشون میده تو همه جایه دنیا از این حرفا وجود داره مثل دروغ گویی ، تهمت ، غیبت ، رشوه و هزارتا چیز دیگه ولی یه عده همیشه عادت دارند مردم خودمون رو بد نشون بدن و دیگران رو که خارج مرزهای این کشور هستند رو بهترین نشون بدن.الانم که متاسفانه به بهانه آزادی بیان متاسفانه با نهایت بی شرمی به رسول الله (ص) توهین میشه که هر آدم آزاده ای با هر دین و مکتبی اگر فقط زندگی نامه اش رو خونده باشه به راستی و درستی حضرت شهادت میده اونوقت رییس جمهور فرانسه از آزادی بیان صحبت می کنه واقعاً جایه تاسف داره.
  • احمد IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    2 0
    پ ن خیال کردی دونالد برای نجابتش و ملانیا برای جوونیش همدیگر را انتخاب کردن خوب قطعا یک معامله بوده اون به خاطر ظاهرش و این هم بخاطر پولش.اینکه نیاز به تحقیق و اطلاعات نداشت .
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    2 0
    سلام
  • یه ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    14 0
    وااااااااااااای خدایا به کی پناه ببریم بابا ملانیا و ترامپ چکار کردن و نکردن به ما چه؟
  • ناشناس IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    5 0
    همش چرت و پرت
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    4 0
    خدائیش این ها چه فایده دراه؟ دلار 26000 تومن رو رد کرد این رو بچسب
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    5 0
    علت ازدواج مسئولین ما باهم چیه؟
  • رضا US ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    10 0
    دوستش بد سوخته .بیچاره .انشالله خوب نشی
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      5 0
      اره حسودی زنانه ست...ولی کاری نداره...هر دختر جوانی اراده کنه میتونه زن یک مرد پولدار پیر بشه
  • بنده ی خدا IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    2 1
    سلام امروز در کشور آمریکا هرکس دنبال شهرت وکسب درآمدکه آن هم قابل توجه است کتابی درنقد واعتراض به ترامپ وخانواده اش می نویسد ومنتشر می کند از سال2016 که ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد بیشتر سیاستمداران وبیش از 90 درصدرسانه ها در آمریکا وغرب سعی کردند اورا در نزد مردم کم عقل و دیوانه معرفی کنند ولی او به تنهایی ازپس همه‌ی آن ها بر آمده است وبسیار موفق هم بوده است واین بسیار عجیب است. یا علی
  • قلی خان وارد میشود AE ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    1 1
    این دختره اول با من دوست بود بعد رفت با تراپ ریخت رو هم
    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 0
      خدا تورا نکشد،چهار سال بعدی تو برو بگیرش