مهلت ارسال آثار به دومین "کنگره شعر محرم" تا ۲ مهر ماه تمدید شد

مسئول بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین کنگره شعر محرم تا ۲ مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کنگره شعر محرم، حامد شب خیز با اعلام این خبر گفت: با توجه به تمدید مهلت دریافت آثار تا ۲ مهر ماه سال جاری از کلیه شاعران در خواست می شود در مدت باقیمانده اشعار خود را به مبادی اعلامی در فراخوان ارسال کنند.
مسئول بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: در نخستین دوره این رویداد مهم  بعد از داوری و دعوت از میهمانانی استان های همجوار (آذربایجان غربی و اردبیل و زنجان) به مدت ۲ روز در تبریز برگزار شد که امسال هم سال دوم این کنگره برگزار می شود.
وی بیان کرد: انعکاس مسائل روز جهان اسلام با توجه به اصل کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا، ارزش‌های انقلاب اسلامی، افزایش روحیه استکبار ستیزی، جبهه جهانی مستضعفان، مقاومت شیعیان در (یمن، جمهوری آذربایجان، نیجریه، بحرین، سوریه)، وحدت در پرتو ولایت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم، مجاهدت‌های مدافعان سلامت و کمک‌های مومنانه، برجسته سازی حماسه اربعین و روحیه حماسی با وقایع و رویدادهای عاشورایی مورد نظر خاص کنگره است.
 مسئول بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی در خصوص زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره، بیان کرد: کنگره شعر محرم ۱۰ و ۱۱ مهر ماه سال ۹۹ با معرفی ۳۰ نفر از منتخبان به کار خود پایان می‌دهد.
شب‌خیز در پایان خاطر نشان کرد: سعی خواهیم کرد اختتامیه کنگره را در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد ملی کرونا برگزار کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =