تفاهم‌نامه همکاری خانه مطبوعات استان و مرکز سینمایی حوزه هنری منعقد شد

همزمان با ، روز ملی سینما، تفاهم نامه همکاری مشترک میان خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی و امور سینمایی حوزه هنری استان منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، همزمان با روز ملی سینما، تفاهم نامه همکاری مشترک میان خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی و امور سینمایی حوزه هنری استان در پردیس سینمایی قدس تبریز منعقد شد.

بنابر این گزارش، در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و همچنین جمعی از فعالان حوزه تئاتر و سینما همراه بود، طرفین بر گسترش تعاملات دو سویه و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های متقابل تاکید کردند.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه؛ اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی می توانند با ارائه کارت عضویت خود؛ فیلم های اکران شده در سینماهای تحت مدیریت حوزه هنری استان را در طول ایام هفته (به استثنای پنجشنبه و جمعه) با پرداخت نیمی از بهای بلیط تماشا کنند.

همچنین روزهای سه شنبه های هفته، هر عضو خانه مطبوعات استان با یک همراه، می تواند به صورت رایگان از اکران فیلم های روی پرده سینماهای تحت مدیریت حوزه هنری استان بهره مند شود.

بر اساس این تفاهم نامه که به صورت سه ساله منعقد شده است؛ در طول سال سانس‌های اختصاصی از فیلم های منتخب سینمای ایران و جهان ویژه اصحاب رسانه استان و خانواده آنان ترتیب خواهد یافت.

اعضای خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی از امروز با ارایه کارت عضویت خود می توانند فیلم های در حال اکران، پردیس سینمایی قدس تبریز، سینما انقلاب، سینما ۲۹ بهمن(در شرف ساخت)، پردیس مراغه(در شرف ساخت) در سانس های مورد دلخواه خود تماشا کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =