۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
ضدعفونی مسمتر مدارس سطح شهر ارومیه

مدارس سطح شهر ارومیه توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه جهت حفظ سلامت دانش‌آموزان به صورت مسمتر از شهریور ماه ضدعفونی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‎‌غربی، هادی بصاری با اشاره به ضدعفونی مدارس سطح شهر ارومیه اظهار کرد: مدارس توسط اکیپ‌های اجرایی نواحی ششگانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ضدعفونی می‌شود.

وی گفت: ضدعفونی مدارس از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و به صورت مسمتر و برنامه‌ریزی توسط نواحی ششگانه سازمان انجام می‌پذیرد.

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: هرساله مدارس سطح شهر برای استقبال از آغاز سال تحصیلی جدید توسط اکیپ‌های سازمان مدیریت پسماند شست‌وشو می‌شد ولی امسال به سبب شرایط خاصی که در آن قرار داریم فرایند ضدعفونی شدن نیز انجام می‌گیرد.

بصاری خاطر نشان کرد: پرسنل و به ویژه پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از همان روزهای آغازین مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم قرار داشته و شبانه‌روزی جهت حفظ سلامت شهروندان در تلاش هستند.

وی گفت: از شهروندان فهمیم نیز انتظار داریم که بیشترین مشارکت را در این روزها با سازمان مدیریت پسماند داشته باشند و برای حفظ سلامت خود و پاکبانان از انداختن ماسک و دستکش‌های خود در سطح شهر اجتناب کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =