اقدامات انجام شده از سوی دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد با هدف رسیدگی سریع به اتهامات  اوباش

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت ؛هر گونه تحرکی از سوی بر هم زنندگان نظم عمومی در استان احکام قانونی، سخت و قابل توجهی در انتظار اراذل و اوباش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هر گونه تحرکی از سوی برهم زنندگان نظم عمومی رصد می‌شود گفت: احکام قانونی، سخت و قابل توجهی در انتظار اراذل و اوباش است.
حسن نگین‌تاجی، با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دستگاه قضایی استان با هدف رسیدگی سریع به اتهامات اراذل و اوباش و اجرای حکم این عده افراد که دنبال ناامن کردن فضای عمومی استان هستند افزود: دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با جدیت تمام ورود پیدا کرده که توقیف ۳۰۰ دستگاه خودرو ظرف مدت بسیار کم نشان دهنده عزم ما در برخورد قاطع با این افراد است.
وی ادامه داد: این افراد خودرو سوار برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند که در آینده نیز چنین برخوردی با افراد مخل آسایش مردم تداوم دارد و بدانند اقدامات آن‌ها از دید قانون و دستگاه قضا پنهان نخواهد ماند.
نگین تاجی یکی دیگر از مکان‌هایی که موجب بروز بزه و همچنین درگیری و پخش مواد مخدر می‌شد را کافی‌شاپ‌ها معرفی کرد و گفت: با کافی شاپ‌های غیر مجاز که در آن‌ها جرم انجام می‌شد برخورد جدی شده و بسیاری از آن‌ها پلمپ شدند.
وی با اشاره به برخی اقدامات از سوی اراذل و اوباش در خیابان‌ها و نحوه شناسایی و برخورد دستگاه‌ها قضایی با آن‌ها گفت: در یک هفته اخیر همراه با گشت یگان امداد در شهرستان‌های مختلف استان یکی از معاونان دادستان آن‌ها را همراهی می‌کنند و دستگاه قضایی به صورت میدانی و نه از راه دور در خیابان‌ها و معابر هرگونه تحرکی را از سوی اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومی رصد می‌کنند.
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه برای نمونه کیفرخواست درگیری در میدان استانداری یاسوج صادر شده و مجرمان منتظر صدور احکام قاطع باشند افزود: در خصوص درگیری چرام نیز متهمان منتظر برخورد سخت و قانونی دستگاه قضایی باشند تا هیچ اراذل و اوباشی نتواند در خیابان‌ها و معابر استان عرض اندام کند.
وی به رسانه‌ها و مردم وعده داد تا در آینده نزدیک منتظر شنیدن خبرهای خوش و امیدبخش در استان از سوی دستگاه قضایی باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =