خاطرات دفاع مقدس در قالب داستان ها و کتاب های کوچک طراحی و منتشر شود

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: خاطرات دفاع مقدس در قالب داستان ها و کتاب های کوچک طراحی و منتشر شود،در حوزه نشر ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس ضعف بسیاری داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روحانیت با اشاره به اینکه در ارتباط با مسائل مختلف مرتبط با اقدامات و فعالیت ها تاکنون حرف های بسیاری زده شده اظهار داشت: حرف زدن کافی است، باید کاری کنیم که این عملکردها را جوانان احساس کنند.
وی تصریح کرد: اینکه ما بگوییم این کار را می کنیم و این کار را کردیم ولی اگر به درستی در انتشار آن و رسیدن به گوش جوانان کار نکنیم قطعا کار ما نتیجه ای به دنبال ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه این ضعف را ما در طول سال های انقلاب به شدت احساس کردیم و در حوزه های مختلف هم شاهد آن بودیم خاطرنشان کرد: یکی از نمونه های این موضوع، کتاب داستان راستان است که پیش از انقلاب در همه خانه های ما وجود داشت و مطالعه می کردیم ولی الان نسبت به آن بی لطفی های بسیاری می شود.
ناصری یزدی افزود: ما می توانیم روایت های مرتبط با دفاع مقدس و نقش روحانیت در دفاع مقدس را در قالب داستان های کوتاه و کتابچه هایی به مردم ارائه کنیم.
امام جمعه یزد ادامه داد: این کتابچه ها باید در اختیار همه خانواده ها قرار گیرد و در مدارس هم هر روز از داستان های کوتاه این کتاب ها برای دانش آموزان خوانده شود تا آنها با ارزش های دفاع مقدس آشنا باشند و همچنان این فرهنگ را حفظ کنیم.
وی گفت: رادیو و تلویزیون هم در گذشته برنامه های بهتر و بیشتری در این حوزه داشت ولی امروز تعداد برنامه های آنها هم کاهش پیدا کرده و کمتر به آن پرداخته می شود در حالی که باید برنامه های جدید و جوان پسند در این حوزه تدوین و تولید شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: تبلیغ و انتشار این ارزش ها الان در داخل کشور هم ضعیف است ولی برنامه ریزی ما باید به گونه ای باشد که نه تنها در داخل کشور بلکه بتوانیم در تمام جهان آن را نشر دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =