راه‌های اصلی استان اردبیل چهار بانده می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه راه‌های اصلی استان اردبیل تا ۱۴۰۴ چهار بانده می‌شود، گفت: در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگراه‌های استان افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری خرآنلاین از استان اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهردر جریان بازدید از پروژه چهاربانده اردبیل- مشگین‌شهر با بیان اینکه جهش خوبی در توسعه راه‌های استان اردبیل انجام شده است، خاطرنشان کرد: توسعه راه‌های مواصلاتی استان بعنوان مهمترین زیرساخت عمران و آبادانی منطقه از اولویت‌های مهم برنامه‌ریزی توسعه استان است که با تکمیل آنها مسیر توسعه اقتصادی منطقه هموار می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی استان پیمانکارهای خوبی در مسیرهای مختلف انتخاب شده اند و با تجهیزات کامل در مسیرهای گرمی- بیله سوار، اردبیل- سرچم، نیر – سراب، کلور – درام، تونل اردبیل -آستارا و گرمی – پارس اباد فعالیت‌های خوبی شروع شده و با ردیف اعتباری تا ۱۴۰۴ بیشتر راه های اصلی استان چهار بانده می‌شود.

وی اضافه کرد: در مسیر اردبیل مشکین‌شهر که ۲۵ کیلومتر در سفر رییس‌جمهور به استان افتتاح شد و ۱۸ کیلومتر نیز در صورت مساعد بودن آب و هوا تا پایان سال جاری و با نیم سال ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

بهنام‌جو خاطرنشان کرد: در طول دو سال اخیر به اندازه ۳۰ سال به بزرگراه‌های استان افزوده شده است به طوری که در سال جاری اعتبار عمرانی و راه سازی استان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش یافته و مطالعه و نقشه بیشتر پروژه ها در دست اجرا است که با اتمام مطالعه و شروع عملیات اجرایی اعتبار لازم نیز جذب می‌شود.

وی افزود: همزمان با اجرای پروژه جاده مشگین‌شهر چندین کارگاه بزرگ پروژه‌های راهسازی استان فعال و به سرعت در حال احداث جاده‌های چهاربانده در استان هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =