تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین(ع)

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین(ع) هر چه سریعتر با رعایت مقررات قانونی و حقوق موقوفه اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع) که با حضور مقامات قضایی استان و مدیران کل دستگاههای اجرایی مرتبط بود؛ گفت: آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم ترین زیارتگاه و مکان مذهبی استان قزوین به شمار می رود.
قدرتی بیان کرد: این بقعه متبرکه آستان امامزاده حسین(ع) علاوه بر اینکه مهم ترین قطب مذهبی قزوین است، بقعه آن نیز یک بنای تاریخی ارزشمند به شمار می رود و به لحاظ گردشگری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تقریبا بیشتر گردشگران در سفر خود به این شهر از آن بازدید کرده و به زیارت این بارگاه می شتابند.
این مقام مسئول بیان کرد: ساماندهی این آستان مقدس به عنوان یکی از مهم ترین طرح های فرهنگی-عمرانی قزوین با برخی کش و قوس ها همراه شده که در اجرای این طرح وقفه افتاده بنابراین از آنجاکه توسعه آن موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادی است باید توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود.
او در ادامه افزود: اجرای این طرح باید با مقررات قانونی اعمال و رعایت حقوق موقوفه به عمل آید و ادارات مرتبط با طرح مکلف به انجام وظایف قانونی و مصوبات می باشد و اجرای این طرح نباید منبع درآمد غیرقانونی برای برخی اشخاص اعم از حقوقی یا حقیقی شود و دادستان در راستای حفظ حقوق بیت المال مکلف به بررسی و اتخاذ تصمیم قانونی است.
رییس کل دادگستری قزوین در این بازدید از از فعالیت‌ اداره اوقاف و میراث فرهنگی استان قزوین در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه قدردانی کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =