کدام سامانه‌های موشکی سپاه پاسداران در خلیج فارس مستقر هستند؟

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی ما از پهپاد چیزی نمی‌دانستیم و حتی برخی در داخل به این پرنده «پهباد» می‌گفتند؛ اما امروز خودمان یکی از سازندگان پهپاد با بردهای بسیار بالا هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» در پاسخ به سوالی درباره اینکه کدام سامانه‌های موشکی در خلیج فارس مستقر هستند، می گوید: موشک‌هایی که ما استفاده می‌کنیم تنوع بسیاری دارند و با قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مزیت‌های خود قادر هستند خلیج فارس و حتی فراتر از خلیج فارس را پوشش دهند و دشمنان ما نیز این را می‌دانند.

در همین رابطه بخوانید؛

آمریکا قصد حمله نظامی به ایران را داشت؟

او که در سالگرد تاسیس نیروی دریایی سپاه با ایسنا گفتگو کرده ادامه داده است: ما کشوری بودیم که هیچ کس کمک‌مان نکرد و اگر کاری انجام شد، توسط جوانانی بود که خدا کمک‌شان کرد. زمانی پزشکان عمومی که در ایران فعالیت می‌کردند، هندی و پاکستانی بودند، اما امروز با حمایت‌های مقام معظم رهبری از علوم مختلف، در همه‌ی عرصه‌های علمی در لبه‌ی تکنولوژی روز دنیا حرکت می‌کنیم و به لطف خدا امروز در حوزه شناور و موشک چیزی وجود ندارد که خودمان نساخته باشیم.

سردار تنگسیری گفت: به بردهایی دست یافته‌ایم که دشمنان اصلا تصور نمی‌کنند و در مخیله آنها نمی‌گنجد؛ این ادعا قابل مشاهده است و همواره در رزمایش‌ها بخشی از دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته‌ایم.

وی گفت: زمانی ما از پهپاد چیزی نمی‌دانستیم و حتی برخی در داخل به این پرنده «پهباد» می‌گفتند؛ اما امروز خودمان یکی از سازندگان پهپاد با بردهای بسیار بالا هستیم.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434002

برچسب‌ها