نقش پررنگ بسیج منطقه شمال‌شرق در رزمایش مواسات ایام محرم

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج انصار منطقه شمال‌شرق از نقش پررنگ بسیجیان این منطقه در مرحله دوم رزمایش مواسات که در هفته دفاع مقدس محقق گردید، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمصطفی سیدرضایی گفت: کمک‌های مومنانه از ارزش‌های انسانی جامعه بشری است که در اسلام تاکید زیادی به آن شده است، همکاران بسیجی ما نیز برای اشاعه این ارزش "انسانی–اسلامی" همزمانی عزاداری سیدالشهداء(ع) و هفته دفاع مقدس را غنیمت شمرده تا به یاری هموطنان خود بشتابند.
 وی با اشاره به شرایط اقتصادی پیش آمده برای هموطنان نیازمند پس از شیوع کرونا و لازمه شرکت بیشتر بسیجیان در طرح مواسات اضافه کرد: هر ساله همکاران بسیجی ما با فرا رسیدن ایام محرم و صفر نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی ایفا می‌نمایند تا روحیه ایثار، فداکاری و همدلی در قالب کمک‌های مومنانه از طریق آن‌ها برای  جوانترها ترویج شود.
به گفته وی، بسیجیان این منطقه در راستای عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کمک ۴۷میلیون و ۲۰۰هزار ریالی خود را طی یک برگ چک به قرارگاه خدمت رسانی شاهرود تحویل نموده تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =