۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱

زندگینامه «استیو جابز» خالق اپل در سال 2012 منتشر می شود.


به گزارش ایبنا به نقل از بوک سلر، «استیو جابز» مدیر عامل سرشناس شرکت اپل در حال نوشتن بیوگرافی اش است. این کتاب که او می خواهد همه چیز را درباره زندگی اش در آن مطرح کند اوایل سال آینده منتشر می شود.

سیمون اند شوستر ناشر این کتاب ضمن تایید این خبر اعلام کردند این کتاب با عنوان «i استیو: کتاب جابز» منتشر می شود.

این کتاب توسط والتر ایزاکسون با همکاری جابز نوشته می شود. ایزاکسون روزنامه‌نگار سی.ان.ان و نویسنده ای ست که به خوبی برای دیگر بیوگرافی های که نوشته از جمله عناوینی چون زندگی بنجامین فرانکلین و آلبرت اینشتین شناخته شده است. بنابراین می توان انتظار داشت نوشتن کتابی درباره یکی از مشهورترین نام ها در جهان تکنولوژی می تواند چه موفقیت بزرگی باشد. در هر حال دست اندرکاران انتشارات سیمون اند شوستر انتشار این کتاب را موفقیت بزرگی می دانند و می گویند این یک ترکیب عالی از موضوع و نویسنده است و قطعا به کتابی شاخص درباره یکی از بزرگ ترین نوآوران دنیا بدل خواهد شد. و نویسنده کتاب می تواند همانطور که جهانی منحصر به فرد درباره اینشتین را در کتابش خلق کرد، همین کار را درباره استیو جابز به عنوان یک نابغه انقلابی هم بکند.

مثل هر کتاب بیوگرافی دیگر نویسنده قصد دارد با ترتیب دادن مصاحبه هایی با خانواده جابز و نیز افرادی که با او کار کرده اند و همکاران و حتی رقبای او، اطلاعات مورد نیاز برای نوشتن این کتاب را به دست بیاورد.

درباره این که چه عاملی موجب شد تا جابز به انتشار این زندگینامه علاقمند شود برخی می گویند اخباری که درباره بیماری او درز پیدا کرده شاید موجب شده که او فکر کند با وجود همه اشتغال هایی که برای تولید «آی پد دو» داشته باید به این کار هم مبادرت کند.

در سال 2005 شرکت اپل نسبت به کتابی که داشت با عنوان «شمایل: استیو جابز؛ بزرگ ترین نفر در تاریخ تجارت» نوشته می‌شد مخالفت کرد و در سال 2008 هم جابز یک ستون نویس نیوروک تایمز را که داشت کتابی درباره بیماری او می نوشت از این کار بازداشت.
60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =