۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
ثبت شرکت و ثبت برند با هانا ثبت

طبق قوانین تعیین شده برای این که یک شرکت بتواند به رسمیت شناخته شود باید ابتدا شرکت از طریق سامانه رسمی به ثبت رسیده باشد. در واقع شرکت اگر ثبت رسمی نشود دارای اعتبار نبوده و این کار برخلاف قوانین است. ثبت شرکت و پس از آن ثبت برند می‌تواند دارای آثار مهمی از لحاظ قانونی و استفاده از خدمات مختلف برای صاحب شرکت باشد. افرادی که اقدام به ثبت شرکت می‌کنند می‌توانند به فعالیت تجاری خود اعتبار خاصی ببخشند.

ثبت شرکت و ثبت برند به عنوان دو مقوله بسیار مهم برای صاحبان کسب و کارها است که امروز با توجه به قوانین تعیین شده باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود. در واقع پس از ثبت شرکت، افراد باید بتوانند برای فعالیت‌های تجاری خود برند مورد علاقه خود را به ثبت برسانند. ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد اهمیت ثبت شرکت و ثبت برند مطالب مهمی را قرار دهیم.

ثبت شرکت

ثبت شرکت علاوه بر به رسمیت شناختن فعالیت شرکت باعث می‌شود تا از دید معامله کنندگان نیز دارای اعتبار خاص باشد. در واقع اگر شرکت به صورت قانونی به ثبت نرسیده باشد نمی‌توان برای آن شخصیت‌های حقوقی در نظر گرفت که این امر از دید افراد معامله گر به عنوان یک نقطه ضعف کلیدی محسوب می‌شود. ثبت شرکت از لحاظ رسیدگی به آن نیز دارای اهمیت است و اگر شرکت به صورت قانونی به ثبت رسیده باشد می‌توان مراحل رسیدگی به آن را در بهترین حالت انجام داد.

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

ثبت شرکت به صورت رسمی این امکان را به افراد و شرکاء می‌دهد که بتوانند در چارچوب یک بستر قانونی فعالیت خود را ادامه دهند و برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی شرکاء وجود ثبت شرکت باعث پیگیری‌های قانونی می‌شود. ثبت شرکت باعث می‌شود تا افراد بتوانند از وام‌های نهادهای دولتی به نحو احسن استفاده کنند و خدمات دولتی تنها به شرکت‌هایی که به صورت رسمی و قانونی فعالیت می‌کنند داده می‌شود. مراحل ثبت شرکت متنوع بوده و می‌تواند گستردگی زیادی داشته باشد:

· برای ثبت شرکت بهتر است طبق آیین نامه مصوب شهریور ماه 1340 وزارت دادگستری به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کرد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ثبت شرکت از طریق سامانه در نظر گرفته شده قابل انجام است. با مراجعه به وب سایت اداره امور مالکیت معنوی می‌توان با توجه به درخواست داده شده، فرم‌های مشخص را تکمیل نمود و مراحل ثبت شرکت را بعد از پرداخت هزینه به سرانجام رساند.

مراحل ثبت شرکت به دلیل گستردگی که دارد می‌تواند کمی پیچیده باشد و بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف به دلیل عدم داشتن زمان کافی و تخصصی مناسب، مراحل ثبت شرکت و ثبت برند را به موسسه‌های مختلف واگذار می‌کنند. پس از ثبت شرکت اگر بتوانید در اسرع وقت به دنبال ثبت برند تجاری خود باشید قطعاً در بلندمدت می‌تواند به سودهای مناسب دست پیدا کنید. ثبت برند نیز دارای مراحل مختلف است.

ثبت برند

وجود علامت تجاری برای هر کسب و کاری دارای اهمیت است چرا که نشان تجاری به عنوان یک علامت مخصوص برای محصولات و خدمات یک شرکت است. برند می‌تواند شامل نام فارسی و یا لاتین باشد که مراحل ثبت هر کدام کمی با هم متفاوت است. برند تجاری باعث می‌شود تا محصولات و خدمات یک شرکت دارای تفاوت‌های قابل توجهی نسبت به محصولات سایر شرکت‌ها باشد که این امر برای مشتریان دارای اهمیت است.

ثبت برند تجاری برای شرکت نیز تعهداتی ایجاد می‌کند که بتواند کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و در سال‌های آینده خدمات بیشتر و متنوع‌تری را برای مشتریان در نظر بگیرید. مراحل ثبت برند نیز به مانند ثبت شرکت دارای گستردگی مختلف است و اگر صاحبان کسب و کارها آشنایی کاملی با مراحل ثبت آن نداشته باشند قطعاً در مراحل انجام آن دچار مشکل می‌شوند. باید توجه داشته باشید که برند تجاری ثبت شده به مدت ده سال دارای اعتبار بوده و بعد از آن باید مجدد نسبت به تمدید اعتبار آن درخواست خود را اعلام کنید.

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

اگر برای ثبت شرکت و برند به دنبال یک موسسه معتبر هستید و می‌خواهید با خیال راحت مراحل ثبت را به سرانجام برسانید می‌توانید از ثبت شرکت هانا استفاده کنید.

ثبت شرکت هانا

ثبت شرکت هانا به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه ثبت شرکت و برند محسوب می‌شود که خدمات مختلفی مانند ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند و نشان تجاری، خرید و فروش شرکت و همچنین فروش برند آماده را ارائه می‌دهد که می‌توانید از خدمات این شرکت نهایت استفاده را داشته باشید. شرکت هانا این اطمینان را به شما می‌دهد که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ثبت شرکت و برند خود را به سر انجام برسانید.

مراحل انجام خدمات در ثبت شرکت هانا شامل سه مرحله اصلی بوده که از جمله آن می‌توان به مشاوره اولیه، عقد قرارداد و انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن اشاره کرد. در واقع وجود مشاوره اولیه که توسط کارشناسان متخصص انجام می‌شود شما را در یک وضعیت مناسب قرار می‌دهد تا بتوانید تصمیم گیری مناسبی داشته باشید، سپس می‌توانید با عقد قرارداد با شرکت هانا با خیال راحت مراحل انجام کار را مشاهده کنید. پس از عقد قرارداد انجام خدمات توسط تیم هانا با هماهنگی شما آغاز خواهد شد و گزارش لحظه به لحظه کار را می‌توانید مشاهده کنید.

کلام آخر

در واقع استفاده از خدمات ثبت شرکت و ثبت برند توسط موسسه‌های مختلف انجام می‌شود اما وجود یک موسسه که بتواند با اطمینان خاطر خیال شما را از بابت انجام خدمات به شکل صحیح در قالب تعهدات صورت گرفته انجام دهد دارای اهمیت است. ثبت شرکت هانا به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه ثبت شرکت و برند می‌تواند خیال شما را از بابت انجام خدمات گوناگون راحت کند. یکی از مزایای کلیدی و قابل ذکر این شرکت وجود مشاوره رایگان است.

در واقع اگر شما بخواهید ثبت شرکت و برند خود را انجام دهید و در مراحل انجام آن دچار تردید هستید می‌توانید با ثبت شرکت هانا تماس بگیرید و از وجود مشاوران تخصصی استفاده کنید. قطعاً پس از مشاوره با خیال آسوده‌تر می‌توانید صفر تا صد مراحل انجام ثبت شرکت و برند خود را به این مجموعه معتبر واگذار کنید.

برای مشورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت کمک بگیرید. کافیست در ساعات اداری با شماره ۴۴۲۸۸۳۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا با کارشناسان ثبت هانا صحبت کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434874