ستاره مغضوب کومان در بارسلونا ماندنی شد

ورزش سه نوشت: رادیو کاتالونیا مدعی شد بعد از جلسه پدر ریکی پویج باشگاه بارسلونا مشخص شد که جدایی ستاره جوان به شکل قرضی منتفی است.

انتظار می رفت که بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا این هلندی به جوانان تیمش اعتماد ویژه ای داشته باشد. همچنین در این بین به نظر می رسید ریکی پویج استعداد فوق العاده لاماسیا نقش ویژه ای در بارسلونای تحت هدایت رونالد کومان ایفا کند.

با این حال طی روزهای گذشته نشریات اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که کومان در کمال ناباوری به پویج اعلام کرده که در تیم او نقشی ندارد و می‌تواند بارسا را ترک کند؛ موضوعی که حتی به تایید خود سرمربی هلندی نیز رسید و او در مصاحبه ای اعلام کرد که در صورت ماندن این بازیکن جوان در بارسا به او خیلی بازی نخواهد رسید بنابراین بهتر است به شکل قرضی جدا شود.

طی ساعات گذشته اما اسپورت ادعا کرد که ریکی پویج با وجود عدم تمایل رونالد کومان قصد دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی ندارد. حالا و در همین رابطه نیز رادیو کاتالونیا مدعی شده که پدر این بازیکن امروز در باشگاه بارسلونا حاضر شده و در جلسه ای با مسئولان این تیم شرکت کرده که نتیجه آن عدم جدایی ریکی پویج بوده است؛ در واقع به نظر می‌رسد که این ستاره جوان قصد دارد خود را اثبات کند و دید این سرمربی را تغییر دهد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =