راهیابی دانش‌آموز نرجس بابامیر به دوره کشوری المپیاد رشته علوم زمین

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش‌وپرورش استان از راهیابی دانش‌آموز نرجس بابامیر از دبیرستان فرزندگان روستای جوانمردی شهرستان خانمیرزا به دوره آموزش کشوری المپیاد رشته علوم زمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اموزش وپرورش استان، فاطمه رئیسی گفت: همه ساله از میان پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی، تعدادی دانش آموز جهت ورود به دوره آموزش کشوری باشگاه دانش‌پژوهان جوان انتخاب و ثبت‌نام می‌شوند.
به گفته وی : خانم نرجس بابامیر دانش‌آموز آموزشگاه فرزانگان روستای جوانمردی از شهرستان خانمیرزا به دوره تابستانی المپیاد علوم زمین راه یافت.
رئیسی افزود: دوره آموزشی تابستان المپیادهای علمی به منظور ایجاد شرایط عادلانه برای رقابت در بین دانش‌پژوهان جهت دستیابی به مدال‌های کشوری المپیادهای علمی، پرورش استعدادهای ویژه آنان و امکان توسعه علوم و دانش در سطح بالا برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از بدو ورود به عنوان "دانش‌پژوه" نائل می‌شوند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش‌وپرورش استان گفت: با توجه به شرایط موجود امسال دوره آموزشی به صورت آنلاین و آزمون های پایان دوره به صورت حضوری و متمرکز در تهران برگزار می شود.
فاطمه رئیسی خاطرنشان کرد: در مرحله اول ۹۳۴ نفر شرکت کرده و تعداد ۴۰ نفر به دوره تابستان راه یافته اند که برای دست یابی به مدال با هم رقابت می کنند و
در پایان دوره به ۸ نفر مدال طلا، ۱۶ نفر مدال نقره و ۱۶ نفر هم مدال برنز داده می شود.
رئیسی با آرزوی موفیقت برای این دانش‌آموز در مرحله بعد، راهیابی این دانش پژوه‌ جوان استان را به خانواده محترم، معلمین و کادر زحمتکش آن آموزشگاه تبریک گفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =