اجی مجی؛ بهترین تکنولوژی آموزش دروس ابتدایی در دوران کرونا

بحران کرونا برنامه های آموزشی مدارس را بهم ریخته و هنوز راه حل مناسبی برای عبور از این بحران پیدا نشده است. از طرفی والدین هم با یک دوراهی روبرو شده اند. از یک طرف بحث سلامتی فرزندشان و از طرفی عدم دسترسی به آموزش. در برخی موارد دیده شده حتی والدین حاضر شده اند دانش آموز خود را یک سال دیرتر به مدرسه بفرستند. وزارت آموزش و پرورش با چالش بزرگی روبرو شده است و بزرگترین اقدام آن ها، ایجاد شبکه «شاد» بود که در میان اکثر دانش آموزان کارایی ندارد. اما چاره چیست؟ پدر و مادرها از چه سیستم جایگزینی می توانند برای آموزش فرزندانشان استفاده کنند؟

امروز اجی مجی را به شما معرفی می کنیم.

آموزش مجازی دروس ابتدایی با سامانه شاد

سامانه شاد، برنامه ای است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند. در این میان باید برنامه به درستی نصب شده و در زمان لازم به روزرسانی اتفاق بیفتد. برای استفاده از سامانه شاد باید گوشی اندرویدی داشته باشید و البته اینترنتی با سرعت نسبتا خوب. 

جدیدترین تکنولوژی های آموزشی در یادگیری دروس ابتدایی

در سال های اخیر اتفاقات جدیدی در مورد آموزش دروس به منظور یادگیری بهتر و آسان تر رخ داده است که از جمله این رخداد ها می توان به آموزش با انیمیشن اشاره کرد. در یادگیری با انیمیشن علاوه بر اینکه فهم مطالب برای دانش آموز راحت تر می شود، ماندگاری بیشتری هم در ذهن او خواهد داشت. در این روزهای کرونایی که والدین حاضر نیستند دانش آموز خود را به مدرسه بفرستند، بهترین جایگزین و راهکار، استفاده از همین تکنولوژی های آموزشی می باشد.

استفاده از انیمیشن و تولید محتوای جذاب از لحاظ بصری، امروزه با استقبال شدیدی در میان دانش آموزان مواجه شده است. کافیست برنامه اینستاگرام را باز کنید خواهید دید اکثر معلمان در پیج های خود از همین شیوه ها برای یاد دادن مطالب به دانش آموزان استفاده می کنند. بالطبع شما به عنوان والدین دانش آموز انتظار دارید که بهترین نوع آموزش در اختیار فرزندتان قرار گیرد.

اجی مجی؛ انقلابی در آموزش دروس ابتدایی با انیمیشن

مجموعه اجی مجی با استفاده از انیمیشن و شخصیت های عروسکی خود به نام اجی (خواهر) و مجی (برادر) و همچنین با بهره گیری از اساتید برتر کشوری، تمام دروس ابتدایی از اول دبستان تا ششم دبستان را به سبکی جدید آموزش داده است. 

اجی مجی دقیقا همان راهکاریست که شما به آن نیاز دارید. آموزشی با کیفیت بالا در دوران کرونا توسط معلمان نمونه کشور برای تمام پایه ها. 

در تدریس تمام دروس از سناریوها و انیمیشن های جذاب برای فهم بیشتر مطالب استفاده شده است. برای اولین بار شاهد هستیم که از نرم افزارهای سه بعدی برای آموزش مفاهیم استفاده شده و در هنگام تدریس دو عروسک اجی و مجی معلم را همراهی می کنند. این دو عروسک هر سوالی که ممکن است برای دانش آموز پیش بیاید را از معلم می پرسند و بدین ترتیب تا حد زیادی این خلا که دانش آموز در کلاس درس و نزد معلم حضور ندارد، پر می شود.

معلمان اجی مجی چه کسانی هستند؟

اجی مجی از برترین معلمان نمونه کشوری برای آموزش دروس بهره برده است. 

خانم مینا قجر: معلم پایه اول ابتدایی و درس های فارسی, علوم و ریاضی اول دبستان

خانم نرجس نوربخش: آموزگار پایه دوم و مدرس فارسی، علوم، ریاضی و هدایای آسمانی دوم دبستان

خانم اکرم دمرچلی: آموزگار فارسی پنجم و ششم

خانم زهرا بلیوند: معلم درس علوم پایه پنجم

خانم مریم احمدی: آموزگار پایه ششم و درس های علوم و مطالعات اجتماعی

خانم مریم احمدپور: معلم پایه پنجم دبستان درس هدایای آسمانی و مطالعات اجتماعی

خانم ریحانه رضایی: آموزگار پایه سوم ابتدایی

خانم فرزانه صدیقی: معلم پایه چهارم

خانم نیلوفر قهرمانی: آموزگار درس ریاضی پنجم و ششم ابتدایی

خانم مینا قجر از اساتید نمونه کشور و بهترین معلم اول دبستان و خانم نوربخش از زبده ترین دبیران نمونه کشور هستند که پایه دوم دبستان را آموزش می دهند و ایشان در میان دانش آموزان به «خانوم اجازه» معروف هستند. معلم چهارم دبستان این مجموعه خانوم صدیقی با استفاده از بازی های بینظیرشان سبب می شوند تا دانش آموز احساس خستگی نکند و با علاقه به درس خواندن بپردازد. هم چنین خانوم صدیقی شاعر، داستان سرا و کاملا مسلط به آموزش نمایشی می باشند. خانم اکرم دمرچلی نیز دانش آموخته دانشگاه الزهرا تهران می باشد و تخصص وی آموزش درس فارسی است.

ویژگی های تدریس در مجموعه اجی مجی

ساده و قابل فهم

در دی وی دی های اجی مجی دانش آموزان دروس را به ساده ترین روش ممکن یاد خواهند گرفت به طوری که کاملا برای شان قابل درک خواهد بود و مانند آن است که آن ها سر کلاس هستند و به توضیحات معلم خود گوش می دهند.

جذاب و پر از سرگرمی

در این دی وی دی ها معلمان با استفاده از سرگرمی های جذاب سعی کرده اند تا آموزش را برای دانش آموز ساده تر جلوه دهند و یادگیری برای دانش آموز یک اجبار نباشد بلکه با ذوق و علاقه خود پای تدریس نشسته و مطالب را بیاموزد.

آموزش با تصویر و انیمیشن

برای این که یادگیری بدون فراموشی اتفاق بیفتد و دانش آموزان عزیز ما به خصوص اولی ها مطالب را یک بار برای همیشه یاد بگیرند تدریس با تصویر و انیمیشن می باشد.

جامع و با بیانی شیوا

تمامی مطالب از تمامی دروس تدریس شده و هیچ مطلبی جا نمانده است و هم چنین اساتید مجرب این مجموعه با بیانی شیوا و رسا دروس را آموزش می دهند به طوری که دانش آموز از گوش کردن خسته نمی شود و با اشتیاق مطالب را فرا می گیرد.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان

برای آشنایی با مجموعه اجی مجی و دریافت 20 درصد از محتوای آموزشی همه درس ها با تدریس این آموزگاران، کافیست کلمه «اجی مجی» را به سامانه پیام کوتاه به شماره 10002907 ارسال نمایید. مشاورین ارشد این مجموعه با شما تماس می گیرند و فقط با پرداخت هزینه ارسال (حدود 20 هزار تومان) می توانید یک پنجم تدریس ها را داشته باشید. 

برای خرید پکیج های اجی مجی می توانید به سایت مرکزی اجی مجی به نشانی ajjimajji.org مراجعه کنید و علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

شماره تماس مشاورین ارشد مجموعه اجی مجی:

02166576182

02166576371

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436906