پاسخ حاجی‌میرزایی به علت رایگان نشدن هزینه اینترنت شاد

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش درباره علت سرعت پایین نرم افزار شاد توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در حال جمع آوری ایرادات شاد و رفع آن‌‎ها هستیم.

محسن حاجی میرزایی درباره ایرادات وارد بر سامانه شاد و نارضایتی خانواده‌ها و والدین از کُند بودن شبکه شاد، گفت: این اشکال یا ناشی از ابزار مورد استفاده نرم افزار بوده یا مربوط به زیرساخت‌ها، اینترنت و پهنای باند است.

وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: همکاران خود را مأمور کرده‌ایم که اشکالات مختلف شاد را جمع‌‎‌آوری کنند و در این ارتباط با مجموعه‌های مرتبط برای حل مسائل و مشکلات در حال رایزنی هستیم.

شاد یک نرم افزار بومی است که باید به آن زمان داد

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که "شاد" یک نرم افزار بومی است، ما در حال حاضر حدود ۱۱۰ هزار مدرسه در سراسر کشور داریم که بیش از ۵۵۰ هزار کلاس دارند و در برخی از روزها بیش از ۱۰۰ هزار ارتباط زنده بر بستر شاد انجام می‌‎شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم اضافه کرد: ممکن است حجم انبوه ارتباطات، ایراداتی را در حوزه عملیات به وجود آورد ولی همه تلاش ما این است که این ایرادات در اسرع وقت برطرف شود.

وزارت ارتباطات قول رایگان شدن شاد را داده است

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سئوال که چرا همچنان هزینه حجم مصرفی اینترنت در سامانه شاد رایگان نشده است گفت: وزارت ارتباطات در این زمینه قول رایگان شدن حجم مصرفی اینترنت نرم افزار شاد را داده است و آموزش و پرورش تحقق این وعده را حتما پیگیری خواهد کرد.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام.نمیدونم از چه طریقی ایراد اساسی شاد رو به مسئول برسونم.من تعمیر کار موبایل هستم.فقط خود بنده بالای 50 دستگاه زیر دستم اومده که با نصب برنامه شاد هارد دستگاه خراب شده.تو تبلتها بیشتر داشتم.من حتی خودم برای پسرم که خواستم نصب کنم پس از نصب هارد گوشی پسرم خراب شد و مجبور به تعویضش شدم.لطفا به مسئول مربوطه اطلاع بدین ممنون
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    تاسف
  • معلم IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    صبح تا ظهر مدرسم، بعد از ناهار چندین ساعت مشغول تولید محتوا هستم و بعدش تازه دیدن تکلیف شروع میشه. بعد والدین میگن چون شاد رایگان نیست محتواها و فیلم ها را باز نمیکنیم! چی بگم بهشون اخه که خدا را خوش بیاد؟!
  • علیرضا IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا رو که نیست سنگ پای قزوینیه خدایی ماشاالله مسئولان هیچی رو به گردن نمیگیرن
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    واقعا تاسف داره
  • ملی RO ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    نمی خواد رایگان کنید.نه تنها من همه مادرا تا می ریم تو برنامه یه 20 30 باری از برنامه یهو می ریم بیرون.وسط ساعت درسی بچه ها.چرا واتساپ اینطور نیست؟معلمشونم میگه فقط شادآخه اجباریه.من نمی دونم چه جوری بقیه معلمها درس می دن.اصلا درس می دن ؟با این برنامه که هی می ندازدت بیرون!!!من که خودم درس می دم.
  • صدف IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    صبر کنید سال تموم بشه بعد خودش درست میشه
  • صدف IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    بذارید سال تموم بشه خودش درست میشه
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    چرا به مردم دروغ میگن مگه روحانی نگفت شاد رایگانه چرا نشد مردم از دست شما به تنگ اومد خدا لعنتتون کنه
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    0 0
    هروقت قیمت بقیه چیزا اومد پایین اون وقت هزینه اینترنت هم میاد پایین. رایگان شدنش پیشکش. هروقت چیزی رو میگن ارزون میشه بدونید قراره بالا بره