دبیر سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

حسن ریاحی به پیشنهاد رییس شورا و تأیید شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان دبیر سی‌وششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن ریاحی به پیشنهاد رییس شورا و تأیید شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و با حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر این دوره جشنواره منصوب شد.
سیدمجتبی حسینی در حکم ریاحی به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر نوشته است: نظر به حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و تأیید اعضای محترم شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر، به موجب این حکم به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب می شوید.

بر اساس آیین نامه جشنواره، شورای سیاستگذاری، وظیفه بررسی و تصویب راهبردها، تعیین رویکردهای کلان و تصویب کلیات جشنواره را برعهده دارد و دبیر جشنواره با تایید شورا معرفی می شود.

حسن ریاحی پیش از این نیز در دوره های نوزدهم تا بیست و یکم و دوره های بیست و ششم تا سی و یکم، دبیر جشنواره بین المللی موسیقی فجر بوده و سالها مدیر گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری را برعهده داشته است. وی خالق سرود ملی جمهوری اسلامی ایران است.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =