رییس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سفر اخیر خود به کردستان برای پیگیری حادثه مریوان گفت: با توجه به گزارشاتی که گرفتیم به نظر می رسد الحمدالله اشراف کاملی توسط نیروها در این منطقه وجود دارد.

پرویر سروری به ایسنا گفت: بنا بر تصمیمی که در کمیسیون امنیت ملی مجلس گرفته شد و توصیه ریاست مجلس، هیاتی از مجلس برای دلجویی و دیدار با خانواده شهدا و مجروحین اخیر در منطقه حضور یافت تا مراتب همدردی مجلس را به این خانواده های معظم اعلام کند و از طرفی بررسی‌هایی را درباره این موضوع در گفت‌وگو با مسوولان مرتبط در منطقه داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور این هیات در منطقه طی چند روز گذشته اضافه کرد: من به همراه آقایان بابااحمدی و آقازاده نشست‌ها و جلسات زیادی در این رابطه داشتیم، در بیوت خانواده شهدا حضور پیدا کردیم و مناطقی را که این اقدامات در آن صورت گرفته بود از نزدیک مشاهده کردیم.

سروری ادامه داد: با توجه به گزارش‌هایی که دریافت کردیم به نظر می رسد اقدامات خوبی توسط نیروهای امنیتی و انتظامی انجام شده و این که کردستان مدل امنیتی بالایی در کشور دارد و جزو استان های امن کشور محسوب می شود در سایه تلاش‌ها ، کوشش‌ها و جانفشانی‌های همه این عزیزان بوده است.

وی یادآور شد: طبیعی است در شرایط کنونی که آمریکا ضربه شدید و جدی را در منطقه خورده، تمام توان خود را برای انحراف افکار عمومی از منطقه به ایران داشته باشد؛ ما هم منتظر این اقدامات کور آمریکایی ها بودیم و امروز شاهدیم که آنها این اقدامات بی خاصیت و بی اثر را در ایران انجام می‌دهند تا بزرگ نمایی آن ناامنی و بی ثباتی در ایران را توسط امپریالیسم رسانه‌ای بزرگنمایی کنند.

وی در پایان گفت: ما یقین داریم که اشراف کاملی توسط نیروها در منطقه وجود دارد و طبیعتا ما اقداماتی که بتواند در جهت تقویت این عزیزان در منطقه میسر باشد را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهیم کرد.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 143763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =