افزایش همکاری منطقه آزاد قشم با فدراسیون انجمن ورزش های رزمی کشور

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از دیدار رییس هیات انجمن ورزش های رزمی منطقه ازاد قشم با رییس و نایب رییس این فدراسیون ورزشی با هدف افزایش سطح همکاری ها خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، جلیل حقگویان با بیان این مطلب، اظهار کرد: برقراری ارتباط نزدیک میان هیات انجمن ورزش های رزمی منطقه آزاد قشم با فدراسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این جلسه رسول هلالی رییس هیات انجمن ورزش های رزمی منطقه آزاد قشم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این هیات، از آمادگی برای همکاری در جهت برگزاری اردوهای تیم ملی بعد از دوران کرونا و همچنین برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در منطقه آزاد قشم تاکید کرد.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در سال های گذشته شاهد رشد و پیشرفت خوبی در حوزه های مختلف ورزش های رزمی در این منطقه بوده ایم و امیدوار هستیم با ارتباط نزدیک با فدراسیون مربوطه این روند پیشرفت، تداوم داشته باشد.
به گفته حقگویان؛ مشارکت در برنامه فدراسیون های ورزشی یکی از اولویت های کاری هیات های ورزشی منطقه آزاد قشم است و این منطقه فرصت خوبی برای همکاری در زمینه برگزاری مسابقات و اردوهای آماده سازی تیم های ملی در رشته های ورزشی مختلف است.
وی تصریح کرد: ساماندهی فعالیت های ورزشی برای احیا توانمندی های ورزشکاران جزیره در رده های مختلف سنی به ویژه رده های پایه را از مهمترین ماموریت ها و اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه ورزش و جوانان است که برای انجام آن برنامه ریزی صورت گرفته است.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با ساماندهی هیات های ورزشی در این منطقه آزاد و برقراری ارتباط نزدیک با فدراسیون های ورزشی در آینده ای نزدیک شاهد تحولی اساسی در رشته های مختلف ورزشی در عرصه رقابت های منطقه ای، کشوری و حتی بین المللی خواهیم بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =