کشف میلیاردی دارو و لوازم بهداشتی و پزشکی قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی یک انبار فاقد مجوز خبر داد که اقدام به نگهداری ۲۰ میلیارد ریال، دارو و لوازم بهداشتی و پزشکی قاچاق در منطقه عظیمیه شهر کرج می‌کرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز :  سردار «عباسعلی محمدیان» در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات پلیسی از وجود یک انبار دپو کالای قاچاق در منطقه عظیمیه شهر کرج مطلع شدند.

  فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پس از حضور در محل انبار، در بازرسی از آن جا ۳ میلیون و ۸۱۲ هزار عدد دارو، لوازم بهداشتی و شیرخشک و غیره که به صورت غیر قانونی در این انبار نگهداری می‌شد، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص شد که در انبار مذکور که در داخل یک واحد مسکونی ویلایی قرار دارد برخلاف ضوابط سامانه جامع انبارها و بدون مجوز از معاونت غذا و داروی استان اقدام به دپو دارو، لوازم بهداشتی و شیر خشک می‌شود.

وی با بیان این که ارزش اقلام قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال  برآورد شده است، گفت: با حکم اداره تعزیرات حکومتی استان البرز کلیه داروهای موجود در انبار که شامل انواع کپسول، قرص، آمپول، سرنگ و سرم، شیرخشک، انواع محلول دارویی، پوشک، لوازم بهداشتی و غیره... بود برای بررسی بیشتر در اختیار معاونت دارو و غذا قرار گرفت و در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

سردار محمدیان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و ضرورت تامین دارو و نیازهای دارویی هموطنانمان، نظارت پلیس البرز بر نحوه فعالیت مراکز دارویی و کنترل انبارها بیش از گذشته است و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =