در ادامه «چقدر خوبیم ما»، «مردان و زنان مردم‌آزار» تا آخر مهر می‌آید

ایسنا نوشت: علی‌ میرمیرانی (ابراهیم رها) از انتشار کتاب صوتی «سال و هزار و سیصد و خستگی» و رمان طنز «مردان و زنان مردم‌آزار» خبر داد.

این نویسنده و طنزپزداز درباره انتشار این کتاب‌ها گفت: «کار تولید کتاب «سال هزار و سیصد و خستگی» با گویندگی خودم چند ماه پیش تمام شده اما پخش نشده بود، تا این‌که چند روزی است از سوی انتشارات کتاب نیستان عرضه شده و در اپلیکیشن‌هایی مانند طاقچه هم گذاشته شده است. این کتاب به نوعی جلد دوم «به لهجه سپیدار» است اما  در عین حال یک اثر مستقل نیز هست؛ به این معنا نیست که مخاطب حتما «به لهجه سپیدار» را شنیده باشد تا این کتاب را متوجه شود.»

به گفته او، «سال هزار و سیصد و خستگی» برای کتاب صوتی نوشته شده و فقط نسخه صوتی از این کتاب وجود دارد. این کتاب یک نقد اجتماعی است.

علی میرمیرانی که با نام ابراهیم رها طنز می‌نویسد، سپس گفت: «کتاب طنز «مردان و زنان مردم‌آزار» هم تا آخر مهر در انتشارات روزنه منتشر می‌شود. در «چقدر خوبیم ما» با جامعه‌شناسی شوخی کرده بودم و در این‌جا با روانشناسی و بحث‌های روانشناختی در رابطه بین زن و مرد شوخی کرده‌ام؛ اگر «چقدر خوبیم ما» طنز جامعه‌شناسی بود این کتاب طنز روانشناسی است.»

او همچنین از توزیع چاپ هجدهم «چقدر خوبیم ما» در انتشارات مروارید خبر داد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =