خدا سایه آقا کریم را بالا سر تیم حفظ کند

مدافع میانی پرسپولیس از انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای پایان مسیر حضور در دوحه با دستیابی به امتیاز فینال آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شجاع خلیل زاده که توانسته نمایش موفق و مقتدری از خود در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان به جا بگذارد، درباره جدال با پاختاکور و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت: بازی پاختاکور خیلی سخت بود. بازیکنان فیزیکی و قدرتمندی بودند اما با تدابیر کادرفنی توانستیم نمایش خوبی به جا بگذاریم و در این شرایط سخت دل مردم را شاد کنیم.

وی که کریم باقری را در حین مصاحبه در کنار خود می‌دید گفت: باید همین جا از کریم باقری که مثل کوه پشت ما بوده تشکر کنم و امیدوارم سایه اش همیشه بالای سر ما باشد.

خلیل زاده درباره بازی با النصر گفت: آنالیز خوبی از حریف دیدیم. دو بازی قبلی آنها را دیدیم و بازیکنان خارجی قدرتمندی دارند. باید با یک نمایش موفق النصر را ببریم و پا به فینال بگذاریم. این بازی آخر ما در دوحه خواهد بود و امیدوارم بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع سرخپوشان در پایان گفت: همیشه هواداران تیم به بازیکنان امیدوار بودند چرا که می دانند بازیکنان با جان و دل برای آنها کار می کنند. بازیکنان الان با مصدومیت بازی می کنند به عشق هواداران. امیدوارم هواداران قدر بازیکنان را همانطور که بازیکنان قدر هوادار را می دانند، بدانند. باید از بزرگترهای تیم هم بابت حمایتی که از بازیکنان جوان و تازه وارد داشتند، تشکر داشته باشم. بازیکنان زود هماهنگ شدند و البته از دیگر اعضای تیم اعم از تدارکات، پزشکی و رسانه که کمک زیادی می کنند تشکر می‌کنم، امیدوارم این تلاش در نهایت به حضور تیم در فینال منتهی شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =