پیروزی دراماتیک پرسپولیس و کرونا در کمین

با وجود اینکه ایران هنوز در شرایط دشوار کرونایی قرار دارد اما بسیاری از مردم با تجمع در خیابان ها فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا را جشن گرفتند.

عرفان حاج بابایی:تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر النصر عربستان در ضربات پنالتی، صعود دراماتیکی به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت که این موضوع با واکنش بسیاری از هواداران فوتبال در ایران همراه شد. با توجه به شرایط پرسپولیس در این مسابقه این انتظار می رفت که نه تنها هواداران این تیم بلکه سایر فوتبال دوستان هم بعد از سوت پایان به خیابان ها بیایند و این پیروزی را جشن بگیرند. با وجود اینکه این اتفاق باعث نشاط هواداران فوتبال شد اما تجمع مردم در خیابان ها در نقاط مختلف کشور انتقادهایی را به همراه داشت.

در حالی که روزانه بیش از 3 هزار مبتلا به کرونا در ایران ثبت می شود و مدت هاست که تعداد فوت شدگان بیش از 150 نفر در 24 ساعت است؛ مردم بدون آن که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند به خیابان ها ریختند و فینالیست شدن پرسپولیس را جشن گرفتند.

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک اتفاق مهم و ارزشمند محسوب می شود اما ای کاش مردم بیش از این ها به توصیه های وزارت بهداشت توجه می کردند تا زحمات کادر درمان هدر نرود و خانواده های بیشتری عزادار نشوند. شاید جشن گرفتن این پیروزی و فینالیست شدن پرسپولیس در آینده ای نه چندان دور حتی برای یک خانواده باعث غم و اندوه شود یا یک خانواده را گرفتار کرونا کند؛ به همین دلیل شاید بهتر باشد مردم از هرگونه تجمع خودداری می کردند.

اگر قرار باشد در صورت قهرمانی پرسپولیس هم این اتفاق رخ بدهد و مردم بدون هیچ گونه مراقبتی آن را تکرار کنند در آن زمان خانواده های گرفتار تعدادشان بیشتر از قبل می شود و یک اتفاق خوب ورزشی تبدیل به یک نتیجه غم انگیز خواهد شد که جبران پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: خوشحالی سیم‌خاردارهای پرسپولیس پس از فینالیست شدن/عکس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید 10 IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    1 0
    استقلالیا برید توی سایت AFC و اعتراض کنید تا نتیجه رو 3-0 به نفع النصر بکنن!!!
  • حرف حق IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 1
    کلی از لنگیا دیشب کرونایی شدن