۰ نفر
۲۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۱

مردی که مدعی بود اعتیاد همسرش باعث مرگ فرزندشان شده است، با حضور در دادگاه خانواده دادخواست طلاق از همسرش را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، این مرد به قاضی دادگاه خانواده گفت: همسرم پیش از ازدواج اعتیاد داشت و به صورت تفریحی در کنار پدرش موادمخدر مصرف می‌کرد. او پس از ازدواج با من همچنان به صورت پنهانی مواد مصرف می‌کرد.

وی ادامه داد: زندگی ما به همین صورت ادامه داشت تا وقتی که من تصادف کردم و همسرم برایم قلیان درست می‌کرد. من نمی‌دانستم که او در قلیانی که درست می‌کند از موادمخدر استفاده می‌کند. به همین دلیل به مرور زمان من هم به اعتیاد دچار شدم. چون قلیانی که او برایم درست می‌کرد دردم را تسکین می‌داد همچنان از وی می‌خواستم که برایم قلیان درست کند.

این مرد ادامه داد: پس از گذشت چندین ماه، اعتیاد هر دوی ما علنی شده بود تا جایی که برای یکدیگر موادمخدر تهیه می‌کردیم. اوضاع زندگی ما به همین منوال ادامه داشت تا اینکه متوجه شدیم همسرم باردار است. بار اولی که همسرم به پزشک مراجعه کرد، پزشک از اعتیاد زنم مطلع شد و از او خواست اعتیادش را کنار بگذارد ولی همسرم به دلیل مصرف زیاد نمی‌توانست این کار را انجام دهد.

وی گفت: همسرم تصمیم گرفت دیگر به پزشک مراجعه نکند. وقتی فرزندمان به دنیا آمد دچار ناراحتی ریوی بود و پس از گذشت چند ماه به دلیل همین عارضه از بین رفت. اعتیاد زنم باعث شد فرزندم را از دست بدهم و من که از این اتفاق بسیار ناراحت شده بودم، تصمیم گرفتم اعتیادم را ترک کنم.

مرد در پایان صحبت‌هایش به قاضی گفت: اکنون کاملاً بهبود پیدا کرده‌ام و از چنگ مواد مخدر خلاص شده‌ام. حالا آمده‌ام تا از همسرم جدا شوم. من دیگر نمی‌توانم به زندگی با او ادامه بدهم.

به گزارش ایسنا، رییس دادگاه پس از شنیدن اظهارات این مرد، حکم به طلاق داد.

14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =