۰ نفر
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
لوکس ترین مراکز خرید کیش

کیش به‌دلیل موقعیت جغرافیایی عالی و جاذبه‌های گردشگری بسیار، انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد ایران‌گردی دارند. اهالی این جزیره برای ارائه خدمات به مسافران تعداد زیادی مراکز خرید، هتل و رستوران احداث کرده‌اند که گردشگران بتوانند کنار بازدید از جاذبه‌های کیش به خرید سوغات هم بپردازند.

این جزیره به کشورهای عربی نزدیک است و به‌همین خاطر اجناسی که از راه این کشورها به ایران وراد می‌شوند، بدون واسطه و با کم‌ترین قیمت نسبت به شهرهای دیگر به‌فروش می‌رسند. افراد زیادی به‌دلیل مناسب‌بودن قیمت اجناس فقط برای خرید به این جزیره سفر می‌کنند؛ در همین راستا تعداد زیادی مرکز خرید در کیش شروع به‌کار کرده‌اند. ما درادامه قصد معرفی سه مورد از لوکس‌ترین آن‌ها و روشی آسان برای خرید بلیط کیش را داریم.

مرکز خرید دامون

دامون را در زمینی به مساحت ۴۳۰۰ مترمربع و نزدیکی دو مجتمع مسکونی ساخته‌اند. این مرکز خرید یکی از مجهزترین پاساژهای جزیره کیش است که نزدیکی دو مجتمع مسکونی دامون کیش ایر و دامون ساحلی قرار دارد. ساختمان این پاساژ شامل ۱۰۰ غرفه می‌شود که این غرفه‌ها در دو طبقه قرار گرفته‌اند. این غرفه‌ها شامل فروشگاه‌های فروش عینک، محصولات آرایشی و بهداشتی، پوشاک، تجهیزات الکترونیک، زیورآلات و مواد غذایی می‌شوند. یکی از طبقات دامون به رستوران اختصاص داده شده که درادامه به بررسی ویژگی‌های رستوران فودکورت می‌پردازیم.

رستوران فودکورت

رستوران فود کروت یکی از زیباترین رستوران‌های کیش است. مهم‌ترین ویژگی این مکان قرارگیری آن در مرکز خرید دامون محسوب می‌شود. افراد زیادی پس از خرید به فودکورت رفته و در آن غذای موردعلاقه خود را میل می‌کنند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود و غذاهای چینی سرو می‌شود. فودکورت شعبه‌های زیادی در ایران دارد و از پرطرفدارترین رستوران‌های کشور به‌حساب می‌آید.

موقعیت جغرافیایی مرکز خرید دامون

این پاساژ در موقعیت خوبی قرار گرفته؛ به‌خاطر همین موضوع دامون جایگاهی بهتر نسبت به دیگر مراکز خرید کیش دارد. مرکز تجاری دامون در خیابان وصال واقع شده است.

مرکز خرید مریم

بازار مریم کیش را با یک طبقه و بیش از ۵۰ غرفه در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ متر ساخته‌اند. ساختمان این پاساژ با وسایل سنتی تزیین شده است. به‌دلیل نورپردازی منحصربه‌فرد و گل‌کاری، تعداد زیادی از گردشگران بازار مریم را برای خریدهای خود انتخاب می‌کنند. فروشنده‌ها در غرفه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و مواد خوراکی را به خریداران عرضه می‌کنند. بازار مریم فضای باز دارد که در آن یک کافی‌شاپ تعبیه شده و کسانی که قصد گردش و خرید از این بازار را دارند، می‌توانند به آن رفته و نوشیدنی موردعلاقه‌ خود را سرو کنند.

موقعیت بازار بزرگ مریم

مرکز خرید مریم در خیابان سنایی کیش واقع شده است و مسافران می‌توانند در ساعات ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۲ به این بازار بروند.

بازار بزرگ مروارید

 مرکز خرید مروارید کیش از زیباترین پاساژهای این جزیره محسوب می‌شود. این پاساژ ۲۹۰۰۰ مترمربع مساحت دارد که در آن هشت بازارچه ساخته شده است. دسترسی به این بازارچه‌ها با عبور از ۱۲ درب ممکن خواهد بود. ساختمان مرکز خرید مروارید یک طبقه بوده و در آن ۲۰۸ غرفه قرار دارد. طراحان برای ساخت پاساژ مروارید از تخت‌جشمید الگو گرفته‌اند و در نگاه اول این موضوع به‌راحتی قابل درک است. برای نام‌گذاری بازارچه‌های این مرکز خرید هم از نام‌های ایرانی مانند پاسارگارد، تیسفون، بیستون، ایران، آریا، پرسپولیس، پارس و آپادانا استفاده کرده‌اند. قیمت‌ اجناس در بازار بزرگ مروارید نسبت به دیگر مراکز خرید کیش مناسب‌تر بوده و همین موضوع باعث شده گردشگران زیادی این مرکز را برای خریدهای خود انتخاب کنند.

در غرفه‌های این بازار امکان خرید پوشاک، لوازم خانگی، مواد و مکمل‌های غذایی، لوازم خرازی، عطر، ادکلن، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد. کسانی که برای خرید به این پاساژ می‌روند، می‌توانند برای دوری از شلوغی داخل آن به ایوان ساخته‌شده در ورودی بروند و لحظاتی را آن‌جا سپری کنند. این مرکز خرید کافی‌شاپ و رستوران‌های زیادی دارد که افراد برای رفع خستگی هنگام خرید، می‌توانند نوشیدنی یا غذای موردعلاقه خود را سرو کنند. بازار بزرگ مروارید کیش مساحت زیادی دارد و اگر قصد بازدید از همه غرفه‌های آن را دارید، باید حداقل چهار ساعت زمان صرف بازدید از آن کنید.

محل قرارگیری بازار بزرگ مروارید

مرکز خرید مروارید در محدوده میدان امیرکبیر واقع شده است. این منطقه تقریبا وسط جزیره کیش قرار گرفته که دسترسی شما به جاذبه‌های گردشگری این جزیره را به‌آسانی ممکن می‌سازد.

بهترین روش برای خرید بلیط چارتر کیش

اگر قصد خرید بلیط ارزان کیش و بازدید از این جزیره زیبا را دارید، می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. این شرکت سال ۱۳۹۳ با هدف ارائه خدمات غیرحضوری سفر شروع به‌کار کرد. علی بابا بزرگ‌ترین سایت فروش بلیط، رزرو هتل های کیش و تور کیش محسوب می‌شود. لازم به‌ذکر است که در این سایت می‌توانید برای خرید بلیط چارتر کیش هم اقدام کنید.

در این مطلب سه مورد از لوکس‌ترین مراکز خرید ‌همراه روشی آسان و مطمئن برای خرید بلیط ارزان کیش را برای شما عزیزان شرح دادیم. اگر تجربه خرید بلیط چارتر کیش از علی بابا و بازدید از مراکز خرید این جزیره را داشتید، نظرات خود را با ما و دیگران کاربران به‌اشتراک بگذارید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440351