بهبود  فضای کسب و کار در گرو تعامل ارکان حاکمیت و دستگاه های اجرایی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گرمسار را مرز رقابت‌پذیری استان با سایر استان‌ها برشمرد و گفت: بهبود فضای کسب و کار شهرستان گرمسار حاصل تعامل سازنده بین ارکان حاکمیت و دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حسن آل‌بویه در دیدار با نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از وی به واسطه حمایت از صنعت، افزود: فعالیت تیم و مشاوران متخصص در این حوزه، پیشرفت صنعتی و توسعه اقتصادی همه‌جانبه در غرب استان سمنان را بدنبال دارد.

وی بیان کرد: بهبود فضای کسب و کار در غرب استان سمنان به ویژه در گرمسار، به واسطه همدلی مسوولان ایجاد شد و تعامل مستمر این مهم را ارتقاء می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: استان سمنان طی ماه‌های اخیر جز پنج استان برتر کشور در واگذاری اراضی صنعتی به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش تولید و صنعت است.

وی تصریح کرد: ظرفیت صنعتی استان سمنان به خصوص گرمسار به عنوان پیشانی اقتصادی آن، قابل توجه است و این شهرستان مرز رقابت‌پذیری استان سمنان با سایر استان‌های کشور است.

آل‌بویه تاکید کرد: توسعه و تامین زیرساخت‌های صنعتی به موازات تسریع در بهبود فضای کسب و کار نیازمند توجه مسوولان و متولیان امر است.

وی خاطرنشان کرد: ورود و مساعدت نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در صنعت در ماه‌های اخیر یاری‌گر فعالان این حوزه بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تاکید کرد: بی‌تردید با تامین زیرساخت‌های صنعتی تحول اقتصادی عظیمی در حوزه صنعت و معدن برای استان وجود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =