آیا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می شوید؟ /واعظی: مگر بیکارم /بزرگان اصلاحات رابطه خوبی با رئیس‌جمهور دارند

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با بیان آنکه  هنوز زمان زیادی به انتخابات مانده و امروز برخی به اسم رسیدگی به مشکلات سفرهایی می‌روند و حرف‌هایی به مردم می‌زنند که انتظارات را بالا می‌برد؛ گفت: شما بیینید همین افراد در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچ کدام از این کارها را انجام نداد. در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح‌های جدید دیگری هستند.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> گلایه‌های بی پرده واعظی از قالیباف و مجلس: تعداد نمایندگانی که الفاظ نامناسب بکار می برند زیاد شده 

واعظی با بیان اینکه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در حال بررسی شرایط انتخابات است، گفت: تعداد کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ زیاد است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا اعتدال و توسعه برای انتخابات ریاست‌جمهوری با اصلاح‌طلبان ائتلاف خواهد کرد؟ بیان کرد: خیلی تا موقع انتخابات مانده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نمی‌شوید؟ پاسخ داد: خیر، مگر من بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم.

واعظی افزود: من هفته گذشته خیلی روشن گفتم که بین اصلاح‌طلبان اختلاف نظر وجود دارد و دیدگاه‌هایشان نسبت به دولت هم یکی نیست، برخی خیلی حامی دولت هستند ولی یک عده‌ای از این‌ها هم از ابتدا به دولت انتقاد می‌کردند و من هفته گذشته جواب این‌ها را دادم.

رئیس دفتر روحانی گفت: اخیراً آقای بهزاد نبوی مصاحبه بسیار خوبی کرد و آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است. اصلاً بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440835

برچسب‌ها