اتحاد بیمارستان های دولتی و خصوصی آذربایجان‌غربی برای مقابله با کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از سیاست های دانشگاه علوم پزشکی استان متمرکز کردن رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان های دولتی بود که تاکنون در طی این ۷ ماه این امر محقق شد اما اکنون شرایط فرق کرده است و در موج سوم بیمارستان های دولتی دیگر جوابگوی تعداد بسیار زیاد بیماران کرونایی نیستند و می بایست سایر بیمارستان ها به کمک دانشگاه در امر بستری و درمان بیماران کرونایی کمک کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره همکاری بیمارستان های خصوصی افزود: اکنون شرایط جنگی است و همه باید کمک کنند تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

وی درباره وضعیت بیماری کرونا در ارومیه بیان کرد: تعداد افراد بستری در ارومیه به حد بحرانی رسیده است و تخت های بیمارستانی برای بستری و رسیدگی بیماران کرونایی در بیمارستان های دولتی تکمیل ظرفیت شده اند و بیماران در آمبولانس نگه داری می شوند تا ظرفیت تخت آزاد شده و به بخش های بستری منتقل شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ابراز کرد: با هماهنگی های انجام گرفته، بیمارستان های دولتی غیر دانشگاهی و بیمارستان های خصوصی در مبارزه با کرونا در کنار دانشگاه قرار گرفته و با پذیرش و درمان این بیماران، به مردم در امر مقابله با کرونا یاری میکنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =