کاهش محسوس دما و بارش برف در  این استان‌ها

ایسنا نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی خبر داد.

صادق ضیاییان در مورد آخرین وضعیت هوای کشور گفت: در روز جمعه (امروز) در  استانهای ساحلی و برخی نقاط استانهای  زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال سمنان، کردستان، شرق کرمانشاه،   همدان، مرکزی، لرستان، غرب اصفهان و شمال چهارمحال و بختیاری بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.  

وی با بیان اینکه همچنین پیش بینی می شود که در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات  زاگرس مرکزی بارش برف داشته باشیم، گفت: در روز شنبه نیز شاهد بارش پراکنده در استان مازندران خواهیم بود و برای دو روز آینده نیز در نیمه شرقی کشور، در بعضی از ساعات وزش باد شدید و در مکان های مستعد، گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: روز جمعه در شمال شرق، شرق، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی از جمله تهران و نواحی مرکزی کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد و این کاهش دما در شرق کشور تا دوشنبه تدوام دارد.

وی افزود: در سایر نقاط واقع در نیمه شمالی کشور از شنبه تا پایان هفته آینده و در شرق کشور از دوشنبه تا پایان هفته روند تدریجی افزایش دما را خواهیم داشت و این در حالی است که خلیج فارس در دو روز آینده و دریای خزر در روز جمعه مواج خواهد بود.

ضیاییان در مورد آسمان تهران گفت: آسمان تهران امروز جمعه نیمه ابری در برخی ساعات ابری و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد داشت و برای امشب نیز نیمه ابری و در برخی ساعات بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت و در روز شنبه (فردا)، آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می شود.  

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =