آیا اجاره خودرو بهتر از خرید ماشین است؟ (راهنمای رنت ماشین)

ده ها دلیل مختلف برای انتخاب خدمات اجاره خودرو به جای خرید ماشین وجود دارد؛ به همین خاطر است که این روزها در ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دنیا، اجاره خودرو، درحال جایگزین شدن با خرید ماشین است. از مهم ترین دلایل استقبال از خدمات اجاره خودرو، بهره مندی از آسایش و رفاه بیشتر و همچنین کاهش چشمگیر هزینه ها و صرفه اقتصادی اجاره خودرو در مقایسه با خرید خودرو، می باشد.

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه به سبک جهانی ماشین اجاره کنید، هزینه های خودرو را کاهش دهید و از همه مهم تر، رفاه بیشتری را تجربه کنید. پس ادامه را هرگز از دست ندهید!

اجاره خودرو به سبک جهانی در ایران!

خیلی ها اعتقاد دارند که اجاره خودرو در ایران، فرآیند و شرایط بسیار سختی دارد و از طرفی خدمات چندان مناسبی هم ارائه نمی شود. اما تمام این ها بستگی به این دارند که از کجا، ماشین اجاره می کنید؟

دریافت خدمات رنت ماشین از وب سایت ها نامعتبر یا افراد مختلف، مطمئنا دردسرهای زیادی را برای شما به همراه دارد. اما اجاره خودرو با تنها شرکت اجاره خودرو با مجوز رسمی اجاره ماشین در ایران (شرکت اجاره خودرو ناواران)، مطمئنا نه تنها این مشکلات را ندارد، بلکه هزینه های شما را هم کاهش می دهد.

برای مثال، در زمان اجاره خودرو با شرکت اجاره ماشین ناواران (تنها شرکت مجاز ایرانی در حوزه اجاره خودرو)، نیازی به ارائه هیچ مدرکی مانند چک، سند، سفته و ... برای اجاره خودرو نیست. یعنی شرکت ناواران، اجاره ماشین بدون چک و سند را برای شما فراهم می کند.

 

اجاره خودرو حتی برای یک ساعت!

با مراجعه به بسیاری از سایت های اجاره خودرو، مشاهده خواهید کرد که امکان اجاره خودرو برای کم تر از ۳ روز امکان پذیر نیست. اما، خیلی وقت ها ممکن است مثلا برای یک جلسه مهم کاری، نیاز به خدمات اجاره ماشین بدون راننده داشته باشید، اما مطمئنا ۳ روز نیاز ندارید و فقط چندساعت یا نهایتا یک روز اجاره خودرو، کافی است.

خوب، شاید جالب باشد بدانید شرکت مجاز اجاره ماشین در ایران (ناواران) خدمات رنت ماشین را برای یک ساعت تا هر چند روز به شما ارائه می دهد.

 امکان اجاره خودرو در یک شهر و تحویل آن در شهر دیگر...

خیلی از متقاضیان خدمات اجاره خودرو، حتی متقاضیانی که ایرانی نیستند و قصد سفر به ایران دارند، می خواهند که از شرکتی ماشین اجاره کنند که خدمات اجاره خودرو بدون راننده به گونه ای ارائه دهد که بتوانند ماشین را در یک شهر اجاره و در شهر دیگر تحویل دهید.

در حال حاضر، ناواران تنها شرکتی که در حوزه اجاره خودرو این خدمت ویژه را ارائه می دهد. برای مثال، شما می توانید در زمان اجاره خودرو با ناواران، ماشین را در شهر تهران تحویل بگیرد و در شهر شیراز تحویل دهید!

رنت ماشین در هر ساعت و در هر نقطه از ایران!

شرکت اجاره ماشین ناواران به عنوان تنها شرکت معتبر ایرانی در حوزه رنت ماشین، خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد. یعنی در هر ساعت شبانه روز می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و درخواست اجاره خودرو را ثبت و پس از آن در ساعت و محل دلخواه، ماشین را تحویل بگیرید. به همین راحتی!

خدمات و پشتیبانی اجاره خودرو به سبک اروپا

ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته و پوشش های بیمه ای مناسب توسط شرکت مجاز اجاره خودرو ایران ارائه می شود. همچنین در صورت بروز نقض فنی، در هر نقطه از ایران و در کوتاه ترین زمان ممکن، امدادرسانی صورت می پذیرد و در صورت لزوم اقامت شما در بهترین هتل های ایران، فراهم خواهد شد و خودرو شما با خودرویی دیگر جایگزین خواهد شد.

بخش پایانی و ۴ راهنمایی برای رنت ماشین در ایران.

۱- پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: اجاره خودرو راه حل اساسی، دوری از کرونا

۲- کدام شرکت های ایرانی، دارای مجوز رسمی برای خدمات اجاره خودرو می باشند؟

در حال حاضر تنها شرکت ایرانی و دارای مجوز رسمی برای خدمات اجاره خودرو بدون راننده، شرکت اجاره ماشین ناواران می باشد که برای بررسی خدمات و لیست قیمت اجاره ماشین می توانید به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی www.Navaran.com مراجعه نمایید.

۳- آیا اجاره خودرو، بهتر از خرید ماشین است؟

بنا به دلیل مختلف اشاره شده، ویژگی های رفاهی و امکانات حرفه ای شرکت ناواران در حوزه اجاره خودرو و از طرفی کاهش چشمگیر هزینه ها در مقایسه با اجاره ماشین و بررسی قیمت اجاره خودرو و بازار خرید ماشین نشانگر این هستند که این روزها مانند بسیاری از کشور های اروپایی، اجاره خودرو در حال جایگزین شدن با خرید خودرو است.

۴-راهنمای ویژه اجاره خودرو در ایران

برای دریافت خدمات مجاز اجاره ماشین در ایران، کافی است نام «ناواران» را در گوگل جستجو کنید. اگر به دنبال یک اجاره خودرو راحت و اقتصادی هستید، مطمئنا بهترین گزینه استفاده از خدمات تنها شرکت اجاره خودرو ایرانی دارای مجوز می باشد. خدمات این شرکت تماما مطابق با استاندارد های بین المللی است و رویکرد این شرکت براساس اجاره خودرو به سبک جهانی و اعتماد به مشتری می باشد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1441844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =