تذکر هشت عضو شورای شهر درباره کم‌کاری سازمان زیباسازی در بزرگداشت شجریان

ایسنا نوشت: رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از آنچه کم‌کاری سازمان زیباسازی در بزرگداشت و اکران تصاویر محمدرضا شجریان در سطح شهر بیان کردند، به این سازمان تذکر دادند.

ناهید خداکرمی در تذکر پیش از دستور خود ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا شجریان گفت: علاوه بر اندوه عمومی نسبت به درگذشت استاد شجریان، شاهد تفاوت و شکاف بین فرهنگ عمومی و رسمی کشور هستیم  که نشان داد مردم چندین گام جلوتر از مسولان گام بر می دارند و خواسته هایشان گاه متفاوت از دستورالعمل های فرهنگ سازی رسانه ملی است .

وی با بیان اینکه شورای شهر بر مبنای خواسته مردم تهران شکل گرفته است و در این  شرایط پاسخگویی به عواطف و نیازهای شهروندان کمترین کار است، گفت: یادمان باشد که تبلیغات محیطی مناسبتی ضمن انعکاس رویگرد فرهنگی شهروندان می تواند الگوساز سبک زندگی باشد و انتظار می رفت شهرداری به فوریت و وسیع فضای عمومی پایتخت را با تصویر و صدای شجریان عطرآگین کند که متاسفانه شاهد تعلل و کم کاری در این حوزه هستیم که قبلا در مورد آیت الله صانعی نیز چنین اتفاقی رخ داده بود.

خداکرمی ادامه داد: شهر تهران متعلق به مردم است و پیرایش شهر هم براساس نیاز و علایق مردم باید توسط شهرداری انجام شود و برای تسکین آلام مردم تهران و بزرگداشت مقام این استاد آواز می بایست تصویر و صدای استاد در شهر پخش می شد نه اینکه تعداد معدودی بلیورد و صفحات برای تصویر وی  انتخاب شود  که بر همین اساس  به شهردار تذکر می دهم  تا برای جبران تعلل هرچه سریعتر، دستور نصب تبلیغات محیطی بر ایستگاه مترو و بیلبوردهای محیطی بزرگراهی را صادر کند.

این تذکر توسط هفت عضو شورای شهر دیگر نیز امضا و به هیات رئیسه تحویل داده شد. که خداکرمی، میلانی، خلیل آبادی، میرلوحی، فراهانی، سالاری، حق شناس، آروین تذکر مذکور را امضا کردند.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =