فروش میوه‌های پاییزه با قیمت‌های ۲ رقمی در میدان مرکزی + جدول قیمت

تسنیم نوشت: میوه های پاییزه نیز با نرخ های بالایی حتی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به فروش می رسد به طوری که بخش عمده آنها به قیمت‌های دو رقمی به فروش می‌رسد.

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار برای عرضه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد. این نرخ ها ملاک قیمت گذاری انواع میوه در سطح شهر هستند و خرده فروشان میتوانند تا ۳۵ درصد به این مبالغ اضافه کنند.

قیمت های میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران نرخ های عجیب و غریب و عمدتا دو رقمی را تجربه میکنند به طوری که هرکیلوگرم انار ۷ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بیدانه زرد ۷ تا ۱۱ هزار تومان، انگور بیدانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان،انگور عسگری ۶ تا ۹ هزار تومان، انگور مهری ۵ تا ۹ هزار تومان و پسته تازه ۶۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار ۴ تا ۷ هزار تومان، انواع سیب ۷ تا ۱۲ هزار تومان، انواع گلابی ۱۵ تا ۲۸ هزار تومان، موز ۱۷ تا ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی انشو ۳ تا ۷ هزار تومان، انواع هلو ۵ تا ۱۰ هزار تومان، هلو انجیری ۸ تا ۱۲ هزار تومان و لیمو شیرین ۷ تا ۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت انواع پیاز ۲ تا ۶ هزار تومان،سبزی خوردن ۳ تا ۵ هزار تومان، سبزی جور ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان، سیب زمینی  هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و گوجه فرنگی ۲ هزا و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

۲۲۳۲۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =