آموزش و پرورش به دوران قبل از کرونا برمی‌گردد؟

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید متوجه ظرفیت های فضای مجازی باشیم؛ چرا که به واسطه فضای مجازی و کارهای ارزشمندی که در این فضا انجام می شود، آموزش و پرورش به دوران قبل از کرونا باز نخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده در آیین افتتاح جشنواره مجازی استانی "جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری" افزود: آموزش، یادگیری و خلاقیت تعطیل نمی شود و این رویداد باارزش گواه آن است.

وی افزود: استفاده از فضای مجازی و کار در این فضا، هم سواد فناوری فرزندان را افزایش می دهد و هم توان آنان را در استفاده از نرم افزارهای مربوط بالا می برد. همه این موارد اگر با نظارت معلمان و اولیا باشد، به تقویت حس اعتماد به نفس و بروز خلاقیت هرچه بیشتر منجر خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: باید از روش های مبتنی بر پژوهش و خلاقیت برای آموزش استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فضای مجازی در حالی که محدودیت هایی ایجاد می کند، فرصت هایی نیز به همراه دارد. تنوع منابع و تعدد نرم افزارهای یادگیری و شبیه ساز فضای مجازی عرصه دسترسی را گسترده می کند.

حکیم زاده خاطرنشان کرد: باید متوجه ظرفیت های ایجاد شده باشیم؛ چرا که به واسطه فضای مجازی و کارهای ارزشمندی که در این فضا انجام می شود، آموزش و پرورش به دوران قبل از کرونا باز نخواهد گشت.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =