سردار اشتری: ناجا سالانه ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این نیرو علاوه بر برقراری و حفظ امنیت سالانه ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سردار حسین اشتری دوشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری به سازمان های نیروهای مسلح و مردم توجه ویژه ای داشتند و انسان با شنیدن منویات گُهربار ایشان به داشتن چنین رهبر، فرمانده و سکاندار مملکت احساس غرور می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی همه جوانب را با دقت رصد و دنبال می‌کنند اضافه کرد: امروز را با توجه به بیانات ارزشمند معظم له در مراسم مشترک دانش آموختگی می توان روز پرافتخار نیروی مسلح دانست همچنین برگزاری باشکوه این آیین نمادی از وحدت نیروهای مسلح بود.

فرمانده ناجا افزود: رهبر معظم انقلاب در این مراسم بر خدمت نیروهای مسلح به مردم تاکید داشتند یعنی نیروهای مسلح علاوه بر جنبه دفاع از کشور و نظام اسلامی دارای جنبه خدمتی بالایی است بنابراین باید این توان و ظرفیت خدمت به مردم تشدید شود.

سردار اشتری گفت: خدمتگزار مردم بودن یکی از افتخارها و الطاف بزرگ خداوند است بنابراین نیروی انتظامی علاوه بر داشتن مسوولیت خطیر حفظ امنیت جان، مال و ناموس مردم به یک نهاد خدمتی بزرگ تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خدمت به مردم توسط ناجا را از مزیت های این نیرو دانستند اظهار داشت: ناجا در ایام شیوع کرونا با تمام توان و ظرفیت کنار مردم ایستاد و طبق تاکید معظم له، این نیرو پیگیر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ناجا با استقرار در مرزها از کیان اسلامی دفاع کرده همچنین با حضور در نقاط مختلف شهرها و روستاها به وظیفه خود بهتر و کاملتر عمل کرده است.

سردار اشتری افزود: هر چند در بخش‌هایی شاهد افزایش جرائم هستیم اما اقدامات پیشگیرانه و پیگیری ناجا در کاهش آمار جرائم تاثیر بسزایی داشته است.

وی یادآوری کرد: کارهایی خوبی در استان همدان هنگام تصدی سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق انتنظامی استان همدان صورت گرفت و امروز نیز با هدف معرفی سردار امیری فرمانده جدید انتظامی همدان در این استان حضور یافتیم.

وی بیان کرد: امرو ناجا به فرموده رهبر انقلاب اسلامی همانند مجاهد در راه خدا مشغول جهاد با هر گونه ناامنی برای برقراری امنیت بیشتر در کشور است و تقدیم شهدا موید این موضوع است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1442911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =