میلاد عبادی پور:ایرانی‌ام و به آن افتخار می‌کنم

چند وقت پیش بود که خبر تابعیت میلاد عبادی پور در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

مهری رنجبر:پسر مودب و با وقار تیم ملی ایران که خیلی آرام حرف می زند و سعی می کند زیاد وارد حاشیه نشود.میلاد مثل سایر بازیکنان ایران امیدوار است تا هر چه زودتر تکلیف سرمربی تیم ملی روشن شود چرا که قرار بر این شده تا رقابت های المپیک برگزار شود و تیم باید خیلی آماده وارد معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان شود.او ابتدا درباره الکنو و احتمال نشستن این مرد روسی روی نمیکت ایران می گوید:«آلکنو یکی از مربیان بزرگ دنیا است و مدالهای رویدادهای معتبر دنیا را هم در کارنامه اش دارد  و حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال می تواند اتفاق خوبی باشد.»

اتفاق خوب یا همان بهترین نتیجه در المپیک برای تیم ملی والیبال چه نتیجه ای است؟میلاد در این باره می گوید:«بهترین  نتیجه بستگی به بازیکنان ایران دارد. از حالا پیش بینی نمی کنم اما قطعا ما برای مدال به توکیو می رویم.اگر سرمربی تیم ملی  زودتر انتخاب می شد، بهتر بود ، اما امیدوارم فدراسیون با انتخاب خوب بهترین تصمیم را بگیرد.»

عبادی پور درباره قرعه ای که برای ایران افتاده حرف می زند اما می گوید نتیجه هرگز قابل پیش بینی نیست:«از حالا قابل پیش بینی نیست. هر تیمی خوب بازی کند ، نتیجه  هم می گیرد. تیم ما هم  تیم خیلی بزرگ است و حتی غولهای والیبال هم از ما می ترسند، اما  نتیجه بستگی به نمایش ما داردو فکر می کنم ما می توانیم به مرحله دوم برسیم اما باز هم بستگی به  عملکرد خودمان دارد.نظر هرکسی درباره تعویق المپیک فرق می کند ،به نظرم تعویق بازیهای بزرگ المپیک خیلی بد بود. چرا که حساس ترین تورنمنت ورزشی دنیا  است. با تعویق آن با انگیزه بالایی که ورزشکاران داشتند ، کمی آنها را نا امید می کند ،باز هم بازیها مهم است و امیدوارم سال آینده برگزار شود و چرا که همه ورزشکاران آرزوی بازی در آن را دارند.

تابعیت لهستان و شایعات زیادی که به وجود آمده بود.اما تضیحات خود میلاد که می گوید تابعیت نگرفته است و شهروند شده است:«قطعا حق شهروندی  در اروپا  برای من مسافرت را  با شروع لیگ قهرمانان اروپا  راحت تر می کند،آن هم  در کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند . برای من که اقامت اروپا را ندارم  سفر مشکل ساز می شود اما با پاسپورت لهستان خیلی  راحت تر می توانم سفر کنم. البته نه تنها برای اسکرا باشگاه لهستانی ام که  حتی همراهی من با تیم ملی هم خیلی راحت تر می شود. خیلی ها اشتباه متوجه شده اند ، من ملیتم را عوض نکرده ام. هدف من از این تابعیت ، تغییر ملیتم برای بازی در تیم ملی لهستان نبود،ملیت من ایرانی است و برای تیم ملی ایران هم  بازی می کنم و افتخار هم می کنم. من از سال 2014 که در لهستان بازی کرده ام و سال 2017 هم که در پگلاس لیگا بازی می کنم ، این کشور شده وطن دومم و با پاسپورت لهستانی ام  حالا اینجا احساس راحت تری دارم.»

عبادی پور در پایان درباره علاقه شدید مردم لهستان به والیبال می گوید:«مردم لهستان علاقه زیادی به والیبال دارند و  لطف زیادی به من. همین مساله باعث شده تا   این سه سالی که آنجا بازی می کنم  ، هرچه در توان دارم برای خوشحالی هواداران تیمم رو کنم تا لطفشان را جبران کنم.حال و هوای ورزش بستگی به تماشاچی دارد. ورزش بدون هواداران لذتی ندارد اما  بازی هم بخشی از کار ما است. امیدوارم زودتر کرونا ریشه کن شود تا دوباره مردم مثل روزهای عادی به سالن ها برگردند.سختی کرونا بیشتر با شروع  لیگ  قهرمانان اروپا به چشم می آید. چرا که سفر ما زیاد می شود  و در هواپیما با مردم عادی سرو کار داریم. البته ما هر ماه تست می دهیم.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =