آموزش ۷۴ نفر در دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل در منطقه آزاد قشم

مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل با حضور ۷۴ نفر از مسئولین اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم، نیروهای ادارات تابعه این سازمان و نیروهایی از ادارات و نهادهای دیگر شهرستان قشم در راستای سیاست ها و برنامه های پدافند غیرعامل برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم،  ضرغام احمدوند  با بیان این مطلب، افزود: همچنین نیروهایی از سایر سازمان ها، نهادها و ادارات شهرستان قشم از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، حوزه مقاومت بسیج سپاه و فرماندهی انتظامی شهرستان نیز با حضور در این دوره، از آموزش های آن برخوردار شدند.
وی ادامه داد: دوره تخصصی حفافظت الکترونیک در سه سرفصل مجزا تحت عناوین پدافند غیرعامل و حفاظت الکترونیک، حفاظت الکترونیک و امنیت و همچنین هوش مصنوعی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای حاضرین برگزار شد.
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی و با نظرسنجی صورت گرفته از شرکت کنندگان، 90 درصد حاضرین در این دوره تخصصی از کارآمدی مطالب آموزش داده شده و همچنین شیوه ارائه مطالب ابراز رضایت کردند.
به گفته احمدوند؛ دوره تخصصی حفاظت الکترونیک از مراکز ثقل در سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و  شرکت فراگستر الکترونیک از شرکت های تخصصی معتبر کشور در این حوزه برگزار گردید.
وی خاطرنشان کرد: در عصر تکنولوژی و ارتباطات، لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه، حفظ امکانات، منابع و زیرساخت ها در برابر تهدیدات مختلف هستیم و با توجه به پیشرفت های اقتصادی منطقه آزاد قشم و توسعه زیرساخت های آن، اهمیت پدافندغیرعامل در این منطقه روز به روز بیشتر می شود.
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: پدافند غیرعامل صلح آمیزترین و کم هزینه ترین روش دفاع ملت در مقابل دشمنان است که با اجرای اصول و آموزه های آن می توان، بسترهای امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =