دانش آموزان به اتحادیه وتشکل های دانش آموزی توجه ویژه دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانش‌آموزی مورد توجه دانش‌آموزان قرار دارد چرا که به دور از هر گونه سیاسی‌کاری و وابستگی فکری به جریان‌های مختلف، فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در دیدار  دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افزود: اعضای این انجمن در راستای هدف خود که خدمت صادقانه است، فعالیت دارند و باید در راستای اهداف این انجمن، سرمایه‌گذاری خوبی انجام شود تا بتوان اعضای این انجمن را به سوی اهداف تعیین شده سوق داد.

وی اظهار داشت: اعضای این انجمن به عنوان سرمایه عظیم برای کشور، نظام و ولایت هستند که مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر تامین امکانات و توجه بیشتر به این انجمن تاکید کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز گفت: نخبه پروری و نخبه‌داری از مهمترین وظایف و فعالیت‌های اتحادیه انجمن اسلامی است.

حسین تاریخی افزود: این اتحادیه یک هویت منسجم تشکیلاتی است که در راستای فعالیت‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان به  عنوان یک سرمایه اجتماعی هستند که باید برای فعالیت این انجمن تلاش بیشتری انجام شود تا بتوانند نقش موثری در مدرسه و فعالیت‌های خود داشته باشند.

به گفته وی، اعضای این اتحادیه با حضور در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف استعداد خود را محک و با مسئولیت برتر از درس مواجه می‌شوند و می توانند برای کشور مثمر ثمر باشند.

تاریخی به کارنامه درخشان چهار دهه گذشته انجمن اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: انجمن اتحادیه اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یک تشکل پیشتاز در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد.

وی گفت: کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری، دست یافتن به موفقیت‌های برتر در حوزه‌های مختلف، فعال ساختن هیاتهای مختلف مناسبتی از مهمترین موفقیت‌های اعضای این اتحادیه است که در این استان نیز انجمن اسلامی با فعال ساختن هیات انصار المهدی به عنوان یک هیات موفق، به توفیقات خوب دست پیدا کرده است.

تاریخی به حمایت مسولان آموزش و پرورش از این انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن به عنوان بازوی امین و مطمئن برای مسوولان نظام است تا بتوان از ظرفیت نوجوانان عضو این اتحادیه و انجمن در بخش نوجوانان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی بار را از دوش مسوولان برداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =