حمل و نقل عمومی یکی از اصلی‌ترین ارکان اداره شهرها است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج از تصویب لایحه دو فوریتی طراحی و احداث پایانه برون شهری و مهندسی خطوط با اکثریت آراء حاضرین در شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.

 به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «فرج اله ایلیات» اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات در پایانه‌های سطح شهر، شهروندان و رانندگان حمل و نقل عمومی دچار چالش‌های جدی شده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج افزود: شرایط فعلی پایانه‌ها در خور استان البرز و شهر کرج نیست. به همین منظور سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج در نظر دارد اقدام به بازسازی، بهسازی، مسقف نمودن متناسب با استاندار موجود پایانه‌های شهید سلطانی و شهید چمران کند که از مراکز پرتردد و دارای ظرفیت بالا در جابه‌جایی مسافر هستند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: لذا در این راستا موضوع طراحی و احداث پایانه برون شهری و مهندسی خطوط با ارائه لایحه دو فوریتی تقدیم شورای شهر شده است.

ایلیات تاکید کرد: تامین اعتبار این طرح به صورت دوفوریتی در صحن شورا مطرح و با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید. نتایج حاصله امر به شهرداری ابلاغ و مقرر شد به منظور بهسازی، بازسازی، مرمت و مسقف نمودن پایانه‌های سازمان حمل و نقل و بار و مسافر با استانداردهای روز کلانشهرها، اعتبار این طرح تامین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج یادآور شد: اصل لایحه شهرداری با قید اینکه تا تصویب طرح پارک سوار به هیچ عنوان هزینه و مناقصه‌ای صورت نپذیرد و طرح می‌بایست به تایید کمیسیون عمران (با مشارکت کمیسیون‌های معماری، شهرسازی و هنر و ارتباطات) برسد با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =