استاندار همدان: همه سازمان ها، مکلف به همیاری با پلیس هستند

استاندار همدان گفت: همه سازمان‌ها و نهادها مکلف هستند نیروی انتظامی را به عنوان محور و ستون امنیت یاری دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در جمع فرماندهان انتظامی همدان با تبریک هفته ناجا، گفت: کارکنان نیروی انتظامی با تعصب، اعتقاد راسخ و بی‌ادعا برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند و همه می دانند هیچ مقام، ثروت و جایگاهی بدون امنیت گوارا نیست.

استاندار همدان در ادامه با اعلام اینکه با توجه به نقش و اهمیت وجود دوربین در کاهش جرائم، اعتبار مورد نیاز برای نصب دوربین پایش تصویری تامین و پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: مشاور ذی صلاح و مورد تایید دستگاه نظامی و امنیتی اقدام به بررسی تعداد دوربین های مورد نیاز کرده سپس با تایید این نهادها نسبت به نصب دوربین اقدام شود.

شاهرخی  با بیان اینکه همدان دارای یک مرکز مانیتورینگ مجهز است افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه دوربین‌های پایش تصویری یک کار زیر بنایی و سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

استاندار همدان درباره جمع آوری معتادان متجاهر نیز گفت: به دنبال شیوع کرونا برای مدتی از پذیرش معتادان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ جلوگیری به عمل آمد اما مجدد دستگیری و ارجاع معتادان متجاهر به مراکز ماده ۱۶ از سر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با این وجود هیچ عذری در زمینه جولان معتاد در سطح شهر و نپذیرفتن آن در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ پذیرفتنی نیست و باید معتادان متجاهر را به مرکز ماده ۱۶ هدایت کرده و پس از تکمیل ظرفیت از توان مراکز ماده ۱۵ بهره گرفت.

استاندار همدان نیروهای فعال در ناجا را از افراد مخلص و امین مردم دانست و افزود: مردم با دیدن لباس پلیس و حضور ماموران انتظامی، احساس ارامش و امنیت می کنند بنابراین همواره قدردان سبزپوشان ناجا هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =