احداث یراق آلات و سیم کشی  شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه بشم شهرستان دامغان

در قالب رزمایش خدمت متعالی، فاز نخست احداث یراق آلات و سیم کشی شبکه فشار متوسط مسیر ابتدای جاده آبخشان – منطقه بشم شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیر توزیع برق شهرستان دامغان با عنوان این خبر اظهار داشت: به منظور تکمیل خط رینگ ۲۰ کیلوولت جاده بشم، در راستای افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت توان انرژی تحویلی به مناطق شمالی شهرستان دامغـان جهت افزایـش رضایت مندی مشترکان شهرهای کلاته، دیباج و روستاها و کارخانجات مناطق مورد اشاره، این طرح عملیاتی شد.

سیدمحمد حسین ترابی گفت: احداث سه هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب یراق آلات شامل؛ ۴۹ عدد کُنسـول، ۳۳ رأس تیری، ۹ میله مقره بلند، ۱۷۰ عدد مقره سوزنی و بشقابی، ۱۷۸ کلمپ آویز، انتهایی و دو پیچه و ۶۰ متر سیم روپوش دار و چهارهزار کیلوگرم سیم ۱۲۷ آلومینیوم، در قالب این رزمایش به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که ۷۰ نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی در این طرح جهادی - ضربتی مشارکت داشته اند یادآور شد: ۱۵ اکیپ فنی و تخصصی از برق دامغان با همکاری گروه های عملیاتی برق شهرستان های شاهرود، میامی و مهدیشهر، اقدامات ذکر شده اجرایی شد.

ترابی اضافه کرد: این برنامه ظرف هشت ساعت و با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات و تجهیزات به فرجام رسیده و چنانچه برنامه های یادشده به صورت عادی صورت گیرد، پنج روز کاری زمان نیاز داشته و با اِعمال کمترین خاموشی به مشترکان، افزایش بهره وری و رضایت مندی مشترکین را دربر خواهد داشت.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =