۹ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
در استقلال چه خبر است آقای عبدیان؟

در خبرها آمده است که یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال قرار است با میلیچ مذاکره کند.

ماندن هرویه میلیچ در استقلال به یکی از چالش‌های این تیم تبدیل شده است چراکه میلیچ یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال به شمار می‌آید و تفاوت سطح او با میلاد زکی‌پور، دیگر مدافع چپ استقلال، مشهود است. به تازگی اخباری درمورد مذاکره مهدی عبدیان، یکی از اعضای هیات‌مدیره با این بازیکن شنیده می‌شود. اتفاقی که عجیب به‌نظر می‌رسد چراکه این اتفاق در فوتبال جهان چندان مرسوم نیست و اعضای هیات‌مدیره به این شکل در امور اجرایی باشگاه دخالت نمی‌کنند. معمولاً مدیرورزشی یا مدیرعامل هستند که مسائل مربوط به بازیکنان را بررسی و حل می‌کنند و اعضای هیات‌مدیره خود را تا حد امکان از تیررس رسانه‌ها دور نگه می‌دارند، اما در فوتبال ایران شرایط متفاوت است.

نکته شگفت‌انگیز دیگر درخواست این عضو هیات‌مدیره از میلیچ است؛ طبق اخبار منتشر شده برای پرداخت مطالبات این بازیکنان به او گفته است که باید «تعهد» دهد که به تهران برمی‌گردد. در حالی که اگر استقلال فوراً مطالبات میلیچ را پرداخت نکند، او می‌تواند تمام طلب خود را از استقلال بگیرد، بی‌آنکه دیگر برای باشگاه استقلال به میدان برود. احتمالاً باشگاه استقلال مطالبات میلیچ را به‌صورت منظم در دو ماه گذشته پرداخت نکرده است و این موضوع دست میلیچ را برای فسخ یک‌طرفه کاملاً باز می‌گذارد. اگر صحبت‌های احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، درمورد فسخ قرارداد دفاع کناری این باشگاه صحت داشته باشد، مطرح شدن این شرط از سوی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال تنها کار را برای استقلال سخت‌تر می‌کند.

به‌نظر می‌رسد باشگاه استقلال و بعضی دیگر باشگاه‌های ایرانی نیازمند یک تغییر و تحول اساسی در باشگاه خود هستند و باید ساختار مناسبی‌تری را برای خود طراحی کنند چراکه استفاده از یک عضو هیات‌مدیره در نقل‌وانتقالات چندان مرسوم نیست و ادامه این روش به باشگاه ضربه خواهد زد. داشتن «مدیرورزشی» در تیم اتفاق عجیبی نیست و باشگاه‌های ایرانی باید به سمتی بروند که در آینده نزدیک از افرادی در این جایگاه مدیریتی استفاده کنند.

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    6 2
    مثا استراماچونی نیاد هم پولش رو میگیره