فرماندار ملایر: با مدیران کم کار در خصوص کرونا به شدت برخورد می شود

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ملایر موظف به اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل‌های لازم هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ قدرت الله ولدی در ستاد مقابله با کرونای این شهرستان با بیان اینکه با مدیران کم‌کار در زمینه مقابله با کرونا به شدت برخورد می‌شود، افزود: از اصحاب رسانه شهرستان ملایر در آگاه‌سازی مردم نسبت به هشدار شیوع کرونا قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته خبرنگاران ملایر دوشادوش تیم‌های نظارت و بازرسی همراهی لازم را داشتند که انتظار داریم هفته جاری نیز تلاش خود را در همراهی با تیم‌های بازرسی و تولید محتوا ادامه دهند.

فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم، گفت: این شهرستان در شرایط وخیم قرمز کرونا قرار دارد و برای تغییر این روند همه باید پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مقابله با کرونا افزود: قانون به شما اجازه داده با متخلفان به شدت برخورد کنید و هر جایی به مشکل برخورد کردید، به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنید.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در ملایر 

فرمانده انتظامی ملایر نیز گفت: در هفته گذشته ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد و بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ محمدباقر سلگی خواستار تشکیل تیم مطالعاتی در راستای احصا و شناسایی گروه‌ها و محله‌های آسیب‌زا در این شهرستان شد و افزود: مبتلایانی که در قرنطینه خانگی هستند، به صورت آزادانه در سطح شهر تردد می‌کنند که نیاز است این افراد شناسایی و در مکانی مخصوص قرنطینه شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1444978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =