واگذاری ۲۲۴واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ۲۲۴واحد مسکونی به‌ جا مانده از طرح مسکن مهر با تبدیل وضعیت در قالب طرح ملی مسکن تکمیل شده و در اختیار مددجویان بهزیستی استان قزوین قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابراهیم مبارک‌قدم، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به سفر اخیر معاون امور اقتصادی و زیربنایی معاونت ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: بعد از بازدید این مقام دولت از پروژه نیمه‌تمام کاریزخاور که از پروژه‌های بدون متقاضی و نیمه‌کاره به‌ جا مانده از طرح مسکن مهر در استان قزوین است، مقرر شد ۲۲۴واحد مسکونی به‌جامانده از طرح مسکن مهر با تبدیل وضعیت در قالب طرح ملی مسکن تکمیل شده و در اختیار مددجویان بهزیستی استان قرار گیرد.
مبارک قدم با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه کمتر از ۳۰درصد است، بیان کرد: در جلسه‌ای که با استاندار قزوین داشتیم به سازمان بهزیستی مهلت داده شد که تا آخر آذرماه سازنده‌ای که شرایط لازم را به لحاظ پیمانکاری داشته و مورد تایید بانک مسکن باشد را پیدا کرده و به ما معرفی کند تا از ابتدای دی‌ماه آینده تکمیل این ۲۲۴واحد مسکونی آغاز و عملیاتی شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به گرانی مواد و مصالح ساختمانی برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن گفت:‌ با توجه به این مشکلات قرار شده که ساخت‌ واحدهای مسکن ملی را به صورت فاز بندی و در ۲ فاز انجام داده و انجام هر فازی را به یک پیمانکار مجزا واگذار کنیم.
مبارک‌قدم افزود: برای نمونه فاز اول یعنی مرحله ساخت فندانسیون، اسکلت و سقف را یک پیمانکار اجرا می‌کند چرا که در این بخش فقط با چند مصالح محدود مانند فولادی، بتن، شن و ماسه سروکار داریم. فعلاً فاز اول را اجرا می‌کنیم تا از این مقطع زمانی و مشکلات نوسان‌های اقتصادی بگذریم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: در مقطع زمانی بعدی که ثبات بیشتری در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شد، برای انجام فاز دوم یعنی سفت‌کاری و نازک‌کاری واحدهای مسکن ملی قرارداد دیگری با پیمانکاران جدیدی می‌بندیم تا به این ترتیب کار سریع‌تر انجام شود و هیچ پیمانکاری هم در هیچ مرحله‌ای از کار ضرر نکند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =