۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
۵ ستاره‌ای که در ۲۰۲۱ آزاد می‌شوند

ستاره‌های پرشماری هستند که در پایان فصل قراردادی با باشگاه‌شان نخواهند داشت و حتی از ژانویه می‌توانند آزادانه با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نقل و انتقالات تابستانی اگرچه تمام شد اما از حالا خیلی‌ها منتظر ژانویه هستند. همان بازیکنانی که قراردادشان تابستان ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و می‌توانند از زمستان مذاکرات را بدون دخالت باشگاه با باشگاه‌های موردعلاقه‌شان آغاز کنند. چیزی که این وسط دست بازیکنان را باز نگه می‌دارد این است که دیگر پولی از قراردادشان به باشگاه نمی‌رسد و همه را خودشان صاحب می‌شوند. 

لیونل مسی
بند ۷۰۰ میلیون یورویی صدور رضایتنامه‌اش آنقدر محکم و معتبر بود که لیونل را مجبور کرد قید منچسترسیتی را بزند و در بارسا بماند. او اگرچه با ناراحتی در تمرینات حاضر شد و برایش کار کردن با زوج بارتومئو و کومان سخت است اما می‌تواند از ژانویه دور جدید مذاکرات را بدون دخالت بارسلونا آغاز کند. آن‌وقت است که کل‌ پول قرارداد را با خود و پدرش که مدیربرنامه‌اش هم هست تقسیم می‌کند. 

سرخیو آگوئرو
نزدیک به یک دهه می‌شود که در سیتی است و بهترین گلزن تاریخ باشگاه به حساب می‌آید. مصدومیت‌های گاه‌بیگاه این مهاجم ۳۲ ساله اما باشگاه را برای رهایی از سرخیو راضی کرده است. باتوجه به سن بالای آگوئرو و اینکه نمی‌شود پول زیادی از قراردادش به دست ‌آورد، باشگاه قصد دارد امسال هم از او استفاده کند. می‌گویند آرژانتین مقصد نهایی داماد سابق مارادوناست. 

مسوت  اوزیل
آخرین بازی‌اش را ماه مارس انجام داده و دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوندی‌اش برای آرسنال این روزها به مشکل بزرگی تبدیل شده است. پول زیاد اوزیل مانع انتقال او به تیم‌های بزرگ در تابستان شد. او تصمیم گرفت امسال را هم در لندن بماند تا فصل بعد بدون اینکه به آرسنال درصد بدهد قرارداد جدیدش را امضا کند. 

داوید آلابا
از وقتی که اولی هوینس، پینی زهاوی ایجنت داوید آلابا را فردی پول به‌جیب‌زن خطاب کرد، رابطه باشگاه با این بازیکن اتریشی کدر شد. آلابا و ایجنتش منتظر گذر زمان هستند تا بتوانند بدون اینکه به باشگاه پول بدهند تیم را ترک کنند. گفته می‌شود بارسا و رئال مشتریان جدی داوید برای فصل آتی هستند. 

ممفیس دپای
نمایش ضعیف در یونایتد را با درخشش در لیون جبران کرد و در تابستان تا یک قدمی بارسایی شدن پیش رفت. ممفیس دپای در تیم ملی هلند زیر نظر کومان کار کرده و این مربی هلندی علاقه شدیدی به او دارد. باتوجه به اینکه لیون در لیگ قهرمانان حضور ندارد دپای ۲۶ ساله یا ژانویه و یا تابستان آینده به‌طور حتم از این تیم فرانسوی جدا خواهد شد. 

۲۵۸ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =