توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی منطقه صعب العبور بخش زز و ماهرو

در راستای طرح آجر به آجر و با هدف رفع کمبودهای آموزشی مناطق سخت گذر و دورافتاده استان ، از روند ساخت پروژه های نوسازی مدارس در منطقه زز و ماهرو شهرستان الیگودرز و انتقال مدارس پیش ساخته به منطقه مرگسر بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با حضور امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده بنیاد علوی در شهرستان الیگودرز ، تورج دریکوند رئیس اداره تعاون ، رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ، رضایی مدیر آموزش و پرورش منطقه زز و ماهرو و تنی چند از مسئولین استانی از فضاهای آموزشی در دست ساخت نوسازی مدارس بازدید به عمل آمد و سپس در راستای حل مشکلات این پروژه ها و رفع موانع پیش رو جلسه ای برگزار گردید .

 غفوری نژاد ضمن ارائه گزارشی مبسوط در خصوص اقدامات نوسازی مدارس در مناطق کم برخوردار استان تاکید کرد :  نوسازی مدارس کما فی السابق با تمام توان و با عزمی راسخ اقدام به ساخت و تجهیز مدارس دورافتاده مطابق با نیاز سنجی و اعلام آموزش و پرورش استان خواهد کرد .

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسینی نیز ضمن تشکر از اقدامات جهادی پرسنل خدوم نوسازی مدارس اظهار داشت : بنیاد علوی آمادگی دارد در جهت رفع تنگناهای آموزشی منطقه زز و ماهرو یکباب مدرسه شبانه روزی ۶ کلاسه و یک باب خوابگاه مجزا را برای دانش آموزان مستعد این منطقه احداث کند.

وی در ادامه از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش ززو ماهرو در جهت ترمیم و تعمیر سرویس بهداشتی ۱۰۵ مدرسه خبر داد و افزود: علاوه بر این موضوع  ما در حمل ۴ مدرسه پیش ساخته از روستای چال امام زاده داوود و نصب آنها در روستای مرگسر آماده همکاری هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =