ارائه آموزش‌های همگانی در خانه‌های هلال

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین از ارائه آموزشهای همگانی برای عموم در 28خانه هلال این جمعیت در شش ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تهمینه ابراهیمی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به گزارش عملکرد معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر در ۶ماهه نخست سال جاری در زمینه ارائه آموزش های همگانی، گفت: ۲۸خانه هلال در استان وجود دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۰نفر در این خانه ها، آموزش های همگانی را فرا گرفته اند.
 ابراهیمی به ارائه آموزش کمک های اولیه ۲۲ساعته و ۱۵ساعته به ۳۳۰نفر اشاره کرد و افزود: آموزش های امداد و کمک های اولیه ۲۲ساعته در ۲۳دوره برای عموم برگزار شده است.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه آموزش های آمادگی در برابر مخاطرات به صورت حضوری و غیر حضوری به ۱۱۹نفر، تاکید کرد: در ۶ماهه نخست سال جاری با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و محدودیتهای موجود ، کلاسها با رعایت پروتکل های بهداشتی طی ۱۰دوره برگزار گردیده است.
 او درباره پخش برنامه های آموزشی به صورت مجازی از طریق شبکه های اطلاع رسانی مجازی در ۶ماهه نخست سال جاری، گفت: در این مدت ۴۴برنامه تصویری به مدت ۳۰۸دقیقه پخش شده است.
ابراهیمی با اشاره به برگزاری دوره های امداد و کمک های اولیه ۲۲ساعته و آمادگی در برابر مخاطرات برای نیروهای مسلح، بیان کرد: ۱۴دوره آموزشی کمک های اولیه ۲۲ساعته برای ۹۵۵نفر و نیز ۱۰دوره آمادگی در برابر مخاطرات هم برای آموزش ۵۷نفر از نیروهای مسلح برگزار شده است.
او افزود: در مجموع ۲۴دوره آموزشی برای یکهزار و ۳۳نفر از نیروهای مسلح در ۶ماهه نخست سال جاری برگزار شده است.

 معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمراستان قزوین با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در ایام تابستان، گفت: سه هزار و ۵۹۲نفر در دوره های آموزشی کمپین غرق نشویم شرکت کردند و دوره های آموزشی شنای ایمن هم با ارائه آموزش های لازم برگزار شد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان به برگزاری دوره های آمادگی در برابر زلزله برای عموم اشاره کرد و افزود: در همین راستا ۱۳هزار و ۷۵۶ نفر از شرکت کنندگان در هیات های مذهبی نیز تحت آموزشهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا قرار گرفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1446365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =