۳ نفر
۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
اینستاگرام شجاع، قطری شد/عکس

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات الریان قطر شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس 4 روز پیش عازم قطر شد و طبق ادعای رسانه های این کشور با الریان قرارداد امضا کرد.

این درحالیست که الریان هنوز به صورت رسمی این بازیکن ایرانی جدیدش را معارفه نکرده است. گفته می شود شکایت پرسپولیس از این باشگاه باعث شده تا از فیفا درباره این بازیکن استعلام بگیرد و تا فردا این قرارداد را علنی کند.

در جدیدترین خبر شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس در تمرینات دیروز و روز قبل از آن شرکت کرده و با بازیکنان الریان آشنا شده است. طبق شنیده ها، این بازیکن تا فردا در این باشگاه قطری معارفه می شود.

همچنین خلیل زاده در صفحه اینستاگرام صفحه رسمی باشگاه الریان، رئیس باشگاه قطری، سرمربی تیم و همبازی های جدیدش را فالو کرده است.

بیشتر بخوانید: بشار رسن به تمرین پرسپولیس برگشت

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    10 0
    اسطوره تعصب و غیرت رو بشناسید یعنی اگر این مملکت دوتا بازیکن منعصب به خودش دیده یکیش شجاع دومیش با اقتدار روزبه چشمی فقط بلدن پرو باشن وگرنه از مرام و معرفت بویی نبردن
  • جواد IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 2
    خلیل زاه بعد از دو بازی ؟.در تیم قطری نیمکت نشین میشود ...به خاطر ۱_ سرعت کم ۲_ عدم قدرت دریبلینگ ۳_ عصبی بودن بیخودی ۴_ شرایط پرسپولیس از نظر اتحاد تیمی خیلی با اون تیم فرق داره وشجاه نمی تونه روی سر بازیکن دادو بیدادکنه