۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴

واحد مرکزی خبر نوشت:

نیروهای امنیتی الجزایر اعلام کردند دستکم ده فرد مسلح وابسته به گروههای افراطی و تروریستی را در مناطق مختلف این کشور کشتند و سه تن دیگر را دستگیر کردند . رسانه های خبری الجزایر روز سه شنبه گزارش دادند نیروهای امنیتی این کشور از ورود غیر قانونی شماری از افراد مسلح به لیبی از طریق مرزهای الجزایر و نیجر جلوگیری کردند و در اولین عملیات برضد افراد مسلح دستکم چهار نفر از انان را کشتند و دو تن دیگر را دستگیر کردند . نیروهای امنیتی الجزایر با افراد مسلح در منطقه عین قزام در جنوبی ترین نقطه این کشور و در مرز مشترک با نیجر درگیر شدند و چهار تن از انان را کشتند .

این افراد قصد داشتند با سه دستگاه خودرو به صورت غیر قانونی از نیجر وارد الجزایر شوند. در عملیاتی دیگر نیروهای ارتش الجزایر سه فرد مسلح وابسته را در منطقه تیغی نزدیک مرز لیبی کشتند . افراد کشته شده از اتباع کشورهای لیبی ، الجزایر و مالی بودند .این افراد تحت عنوان تاجر گوسفند به طور غیر قانونی از مالی وارد الجزایر شدند و قصد داشتند از الجزایر وارد لیبی بشوند ولی نیروهای ارتش الجزایر انان را محاصره و به قتل رساندند. به گزارش خبرگزاری شینهوا از الجزیره ؛ رسانه های خبری الجزایر تاکید کردند نیروهای ارتش الجزایر دراین دو عملیات همچنین تعدادی سلاح ، سیستم ارتباطی، گلوله ارپی جی از افراد مسلح کشف و ضبط کردند .

نیروهای امنیتی الجزایر روز دوشنبه نیز در درگیری با افراد مسلح در ایالت بومرداس در شصت کیلومتری شرق الجزیره ، دو نفر از انان را کشتند و یک تن دیگر را دستگیر کردند. ارتش الجزایر در عملیاتی دیگر در منطقه طارق بن زیاد در ایالت عین الدفله در صد و پنجاه کیلومتری غرب بغداد یک فرد مسلح وابسته به گروههای افراطی را کشت . یک نیروی امنیتی نیز در این عملیات زخمی شد .

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =