جزئیاتی از درگیری علی دایی با سارقان مسلح

خبرورزشی نوشت: فیلم لحظه سرقت از علی دایی حاوی تصاویر شوک برانگیزی است.ویدئویی که نشان می‌دهد اسطوره فوتبال ایران در آن لحظات سعی داشته از فرزندش مراقبت کند.

سرقت گردنبند یکی از سرشناس ترین چهره های ایران در روز روشن و وسط خیابان بیانگر شرایط سخت زندگی اجتماعی  حال حاضر است. این اتفاق در در حوالی منزل او رخ داده و مشخص است برای او کمین گذاشته‌اند.

دایی در آن لحظات البته که علاوه بر مراقبت از خودش باید از جان دخترش نورا نیز در برابر سارقی که با چاقو به سمت او حمله کرده بود نیز محافظت می کرد. قهرمان فوتبال ایران هرچند توانست خودش و فرزندش را از این مهلکه سالم خارج کند اما بی شک این سرقت می تواند تبعات ذهنی و روحی سختی نیز برای آنها داشته باشد.

این فیلم نشان می دهد که دو سارق برای سرقت از دایی در کمین بوده و او را زیرنظر داشته‌اند. یکی از آن ها از موتورسیکلت پیاده شده و دایی که دست دخترش را گرفته و از اتومبیل پیاده شده را تعقیب و دیگری با موتور با فاصله حرکت می کند. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    15 9
    وقتی سارقان اینقدر نترس شدن که جرئت می کنند گردنبند علی دایی با اون هیکل و اون اخلاق رو سرقت کنند وای بحال خانمها!
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    3 8
    تعجب میکنم آقای دایی بااین هیکل ورزیده وقدبلندنتونست کاری کندحتی مشاهده شدکه بایک مشت اون سارق دایی نقش زمین شدالبته کارزشتی کردن سارقان اما۸۰میلیون برای آقای دایی پول زیادی نیست،البته سارقان بایدگرفته بشن
    • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      9 1
      حاجي مگه روح الله داداشي كه قويترين مرد ايران بود با ٢ متر قد و ٢٠٠ كيلو وزن ، يك بچه ١٩ ساله با چاقو نزد وقتي طرف با چاقو حمله ميكنه سعي ميكني عقب نشيني كني و به علاوه پاي علي دايي به جدول گير كرد و با يك لگد هم سعي داشت دور كنه دزد رو ! ٨٠ ميليون هم سهله بگو ١٠٠٠ تومن ، بابتش زحمت كشيده شده و زور مياد به آدم كه يك مشت مفت خور دزد بيان و بدزدن و برن ! همين ها با همين ترفند باعث مرگ چند تا از همشهري هاي ما شدن ؟ مخصوصا خانم ها رو كه با موتور رو زمين كشوندن ، باعث اين شدن كه برن زير ماشين ، فيلمهاي كه هست . بايد برخورد قاطع بشه .
  • متعجب IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 4
    مثلاً اسطوره کشور ما یک گردنبند 80م بگردنش میاندازاه درحالی که خیلی از طرفدارانش نان شب ندارند بخورند.
    • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      18 0
      متعجب جان ، علي دايي پولي كه درآورده ماحصل زحمت خودش بوده و دوران فوتبالش تو آلمان و قطر و امارات ،... و با پولي كه درآورده كسب و كار راه انداخته كه همونم باعث اشتغال يك عده شده ! به علاوه گردنبند كه امروز ٨٠ ميليون هست از كجا ميدوني موقعي كه خريده ٨ ميليون نبوده ؟ مگه قيمت سكه سال پيش ١٦ ميليون بود كه امروز هست ؟ شما با قیمت امروز مي سنجي ؟ به علاوه خيلي ديدگاه عجیبی داري عزيز من كه چون من ندارم بقيه هم نبايد داشته باشن ! همه بايد فقير و بدبخت و بيكار باشن ! علي دايي و مهدوي كيا و ... بابت پولشون زحمت كشيدن ، اين تفكر رو ازسرتون بيرون كنيد . انگار طرفدار هاي رونالدو همه پورش سوار ميشن ، ديدگاه يك عده واقعا جاي تعجب داره ، انگار دوست دارن همه بدبخت باشن .
    • RO ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      17 0
      علی دایی زحمت کشیده به اینجا رسیده چرا به فوتبالیست های در جه سه و چهار چیزی نمیگی که جند برابر ارزششون پول مگیرند و پورشه و مازراتی سوارند
    • RO ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      15 0
      چرا به قلعه نویی چیزی نمیگی که پسر 18 سالش پشت مازراتی مینشست و الان ساعت 200 میلیونی داره